Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46140
   


Автор запитання: Женя із міста: Кривой Рог :: Запитання: 40258  
Женя запитує:
Добрый день. Помогите с поиском информации для научной работы на тему ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ БРЕНДИНГА В УМОВАХ ГЛОБІЛІЗАЦІЇ
Наша відповідь:
Доброго дня, Женя! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями:– file:///C:/Users/User/Desktop/inek_2013_6_5.pdf
http://intkonf.org/rizhko-iv-brending-ta-osnovni-tendentsiyi-yogo-rozvitku-v-ukrayini/
http://www.problecon.com/pdf/2015/1_0/120_125.pdf
http://mail.lac.lviv.ua/doc/konkurs_stattya_Buk.pdf
http://vlp.com.ua/files/32_14.pdf
http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/795/1/Шляхова Є. В. Тенденції та перспективи розвитку брендингу в Україні.pdf
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2503
http://dspace.tneu.edu.ua/bitstream/316497/1182/1/ОСНОВНІ ЗАСАДИ, МЕХАНІЗМИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ.pdf
http://www.rusnauka.com/15_APSN_2011/Economics/6_87497.doc.htm
http://www.sedu.com.ua/wp-content/uploads/2015/07/24_oberemchuk_32_2013.pdf
http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/sre/2011_2/37.pdf
http://economy.kpi.ua/files/files/42_kpi_2009.pdf
http://journals.iir.kiev.ua/index.php/apmv/article/viewFile/631/590
file:///C:/Users/User/Desktop/23082-38129-1-PB.pdf
http://ist.osp-ua.info/file/2011/ITC_Branding_mist_162x229_block_3v.pdf
http://www.economy-confer.com.ua/full-article/1845/
http://www.economy.in.ua/pdf/3_2011/13.pdf
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/22749/1/59.pdf
– Мельник І. В. Бренд, брендинг, торгова марка як ключові терміни реклами / І. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. – Т. 39. - 2010. - С. 175-179.
– Поліщук Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. - 2009. – № 7 (97). - С. 129-137.
– Пустотін В. 10 років брендобудівництва в Україні: тенденції, основні уроки, перспективи / В.Пустотін // Маркетинг в Україні. – 2006. - № 6. – С. 40-44.
– Діброва Т. Імідж бренду: Яким він має бути? / Т.Діброва //Маркетинг в Україні. – 2006. - № 2. – С. 31.
– Головко А.Я. Брендинг в Україні: ґенеза та перспективи / А.Я.Головко // Формування ринкових відносин в Україні. – 2008. - № 5 (84). – С. 82.
– Соковніна Д.М. Капітал бренду як складова інтелектуального капіталу / Д.М.Соковніна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2006. - № 5 (60). – С. 92.
– Мороз О.В. Потенціал і перспективи брендингу у вітчизняному конкурентному середовищі / О. В. Мороз, С.С. Воловодюк // Бізнес-інформ. – №12. – Харків. – С. 479-484.
– Римаренко М. Сучасний стан та перспективи розвитку брендінгу в Україні / М. Римаренко // Економіст. - 2002. - № 10. - С. 64-67.
– Проблемы формирования и функционирования региональных и местных брендов в Украине : (материалы круглого стола) // Маркетинг и реклама. - 2006. - № 7-8. - С. 24-31.
– Грачева В. Общие принципы брендинговой стратегии / В. Грачева // Генеральный директор. - 2006. - № 12. - С. 16-19.
– Поліщук Т. В. Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 6. - С. 100-106.
– Поліщук Т. В. Перспективні напрямки розробки успішних брендів в Україні / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. - 2009. - № 7. - С. 129-137.
– Пустотин В. Брендинг в современных экономических условиях / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 6. - С. 38-40.
– Шевченко Г.В. Політико-інформаційний вимір державного брендінгу України : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Г.В.Шевченко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2009. - 19 с.
– Мамонтова Е. В. Політичний брендінг як технологія соціального управління: український досвід / Е. В. Мамонтова // Університетські наукові записки. – 2007. – № 1. - С. 240-244.
– Шевченко О. В. Проблеми державного брендінгу в умовах кризи: сучасна політична думка / О. В. Шевченко // Київський національний університет ім. Т. Шевченка. Актуальні проблеми міжнародних відносин / Київський національний університет ім. Т. Шевченка, Інститут міжнародних відносин. - Київ : Ін-т міжнар. відносин, 2010. - Вип. 93, Ч. 1. - С. 50-56.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 16.02.2017 20.26.58 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.150614 seconds