Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46066
   


Автор запитання: Христя із міста: Івано-Франківськ :: Запитання: 40333  
Христя запитує:
Доброго дня! Допоможіть будь ласка знайти матеріал для такого питання:Зміст і сткуктура соціокультурної комп. на урок. літ.чит.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо вам наступні джерела інформації:
Анісімова Г.О. Сучасний урок у початковій школі: традиції та інновації (навчально-методичний посібник) / Г.О. Анісімова, О.В. Нікулочкіна. – Тернопіль : Мандрівець, 2013. – 104 с.

Бійчук Г. Л. Новітня українська література (кінця ХХ – початку ХХІ ст.): методика вивчення спецкурсу у профільній школі : посіб. / Г. Л. Бійчук, А. М. Фасоля. — К. : Педагогічна думка, 2012. — 86 с.

Білоус П. Мова літературознавства у школі / П. Білоус // Українська мова та література. — 2000. — Грудень (ч. 45). — С. 3—4.

Богдан Л. Застосування мультимедійних технологій / Л. Богдан // Інноваційні технології та сучасний урок літератури. — К. : Вид. дім «Шкіл. світ» ; Вид. Л. Галіцина, 2006. — 128 с.

Волошина Г.П. Особливості уроків читання та літературознавча пропедевтика у початковій школі. Посіб. для студентів та учителів почат. кл. – Умань, 2011. – 126 с.
http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/bitstream/6789/325/1/Osoblyvosti_urokiv_chytannia.pdf

Гордіюк Н. Особливості сприймання художніх текстів молодшими школярами // Мандрівець. - 2000. - № 3-4. - С. 75-78.

Детское чтение - путь к творчеству и успеху: новые возможности социализации и библиотерапии в школьной библиотеке. Технологии социального партнерства : [5 Ювілейний Всеросійський форум шкільних бібліотекарів "Михайловское 2011" : секція 2 : добірка матеріалів] // Школьная библиотека. - 2011. - № 9-10. - С. 43-106. - Бібліогр.: с. 49, 53, 65, 97, 106. - Рец. на кн.: Дерево молодости. Живой посланник пермского периода / сост., авт. предисл., коммент., ред. Н. А. Курдина, Т. К. Каменева. - Пермь : Типография АСТЕР, 2011. - 120 с. : ил.

Пономарьова, Катерина. Компетентнісний підхід у навчанні грамоти першокласників / Пономарьова, Катерина // Початкова школа. - 2012. - № 9. - С. 35-40.

Савченко О.Я. Методика читання у початкових класах: Посібник для вчителя. –К.: Освіта, 2007. – 334 с.

Савченко О.Я. Підготовка учнів до сприймання нових художніх творів на уроках українського читання // Початкова школа. - 1990. - № 3. - С. 12-17.

Степанишин Б. І. І всерйоз, і жартома. Феномен позапрограмної літературної освіти учнів 5–11 класів / Б. І. Степанишин // Українська література в загальноосвітній школі. — 2004. — № 2. — С. 54—61.

“У тридев’ятому царстві” : феномен казки в літературі, фольклорі і медіа : матеріали Міжнародної наукової конференції (25–26 вересня 2014 р.) : зб. / [ред.-упор. С.С. Журавльова]. – Бердянськ, 2014. – 171 с.
http://bdpu.org/sites/bdpu.org/files/ifsk/mk-ifsk-1.pdf

Ходань, О. Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Олена Ходань // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 29-32.

Явоненко М. Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -
2007. - № 5. - С.13-16.

Ярмолюк, Анна. Роль навчального тексту у формуванні ціннісно-смислових орієнтацій учнів 5-х класів / Ярмолюк, Анна // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 11-15. - Бібліогр.: с. 15.

Ярмолюк, Алла. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня / Ярмолюк, Алла // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 11-16. - Бібліогр.: с. 11,12, 16.

Андреєва А.О. Формування соціокультурної компетентності учнів шляхом міжпредметної інтеграції на уроках української мови
http://ru.calameo.com/books/004275893a6ae2d1943e6

Дивосвіт української словесності
http://innashchogolieva.blogspot.com/2014/12/blog-post_4.html

Зміст та дидактична структура уроку читання в початкових класах. Сучасні вимоги до уроку читання
http://allref.com.ua/uk/skachaty/Zmist_ta_didaktichna_struktura_uroku_chitannya_v_pochatkovih_klasah|_Suchasni_vimogi_do_uroku_chitannya

Методические аспекты формирования социокультурной компетенции учащихся начальной школы на уроках русского языка
http://cyberleninka.ru/article/n/metodicheskie-aspekty-formirovaniya-sotsiokulturnoy-kompetentsii-uchaschihsya-nachalnoy-shkoly-na-urokah-russkogo-yazyka

Ніколаєску І.О. Формування соціальної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів: науково-методичний посібник/ І.О. Ніколаєску. – Черкаси: ОІПОПП, 2014. – 76 с
http://library.ippro.com.ua/attachments/article/344/Формування соціальної компетент.і.pdf

ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
http://ddpu.drohobych.net/native_word/wp-content/uploads/2016/04/2013-60.pdf

Програма інтегрованого курсу "Література"
http://www.metod.iif.npu.edu.ua/2011-02-18-09-47-36/5-2011-02-18-09-51-35/43-qq

Развитие Социокультурной компетенции на уроках в школе
http://nsportal.ru/shkola/inostrannye-yazyki/angliiskiy-yazyk/library/2013/10/06/razvitie-sotsiokulturnoy-kompetentsii

Реалізація соціокультурної змістової лінії на уроках української мови і літератури
http://wiki.moodle.dp.ua/index.php/Реалізація_соціокультурної_змістової_лінії_на_уроках_української_мови_і_літератури

Типи, форми, структура уроків позакласного читання
http://www.novapedahohika.com/noloms-1453-1.html

.: Розділ: Література :: 28.02.2017 12.44.26 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.174698 seconds