Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 33 .:. Вопросов в базе: 45992
   


Автор вопроса: Галина из города: Ужгород :: Вопрос: 40566  
Галина спрашивает:
добрий вечір. будь-ласка допоможіть знайти матеріал на тему "Роль наочності та технічних засобів на заняттях з біології та хімії"
Наш ответ:
Доброго дня, Галино!
Для Вас пропонуємо наступні джерела:
1. Буринская, Н. Н. Учебные экскурсии по химии [Текст] : книга для учителя / Н. Н. Буринская. - М. : Просвещение, 1989. - 160 с.
2. Вересень [Текст] : науковий часопис : науково-методичний, інформаційно-освітній журнал. № 1-2(58-59) / ред. Р. О. Гришкова [та ін.]. - Миколаїв : МОІППО, 2012. - 120 с.
3. Грабецький, О. А. Кабінет хімії [Текст] : посібник для вчителів / О. А. Грабецький, Т. С. Назарова. - К. : Радянська школа, 1982. - 160 с.
4. Карапузова, Н. Д. Основи педагогічної ергономіки [Текст] : навч. посібник для вузов / Н. Д. Карапузова, Є. А. Зімниця, В. М. Помогайбо. - К. : Академвидав, 2012. - 192 с. - (Альма-матер).
5. Мітрясова, О. П. Інтегрований підхід до навчання хімії студентів аграрного університету [Текст] : монографія / О. П. Мітрясова. - Миколаїв : МДАУ, 2006. - 294 с.
6. Кузнецова, В. І. Методика викладання біології [Текст] : практикум / В. І. Кузнецова. - К. : Вища школа, 1993. - 160 с.
***
1. Александрова, Ю. Використання активних та інтерактивних форм і методів роботи у викладанні біології [Текст] / Ю. Александрова // Вересень : науковий часопис обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - 2004. - N 1/2. - С. 155-161.
2. Баранюк, Б. Використання природознавчого матеріалу [Текст] / Б. Баранюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - N 2. - С. 44-46.
3. Береза, О. В. Роль віртуального кабінету в процесі викладання біології [Електронний ресурс] / О. В. Береза // Педагогічний пошук : Науковий журнал. - 2014. - N 3. - С. 48-50.
4. Бобряк, Л. OneNoteClass як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії [Текст] / Л. Бобряк // Рідна школа. - 2016. - N 8/9. - С. 61-66.
5. Борис, С. И. Роль интерактивных объектов в организации различных форм обучения на уроках биологии [Текст] / С. И. Борис // Информатика и образование. - 2012. - N 3. - С. 89-92.
6. Грабовий, А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / А. Грабовий // Рідна школа. - 2014. - N 7. - С. 52-57.
7. Грабовий, А. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / А. Грабовий // Рідна школа. - 2013. - N 11. - С. 31-35.
8. Домарацька, С. Мультимедія-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії [Текст] / С. Домарацька // Рідна школа. - 2014. - N 12. - С. 28-30.
9. Дубініна, Н. Інноваційні технології навчання на заняттях з біології [Текст] / Н. Дубініна // Рідна школа. - 2015. - N 9/10. - С. 68-72.
10. Кириченко, В. І. Навчально-методичний комплект з курсу хімії вищої школи в контексті комп’ютерно-моделювальної технології його конструювання [Текст] / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2011. - N 4. - С. 29-38.
11. Комарова, О. В. Моделювання біологічних процесів у старшій школі засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. В. Комарова // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2016. - N 5. - С. 21-26.
12. Лазарєва, Т. ІКТ при вивчення біології та хімії [Текст] / Т. Лазарєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - N 10. - С. 40-42.
13. М’ясоїд, Г. І. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні? [Текст] / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2015. - N 7. - С. 39-45.
14. Неводник, Л. Виртуальная экскурсия [Текст] / Л. Неводник // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - N 11. - С. 53-55.
15. Ревнюк, О. П. Використання комп’ютерних технологій та нетрадиційних методів навчання [Текст] / О. П. Ревнюк // Все для вчителя. - 2012. - N 11/12. - С. 58-61.
16. Харук, Л. М. Інформаційні технології у вивченні біології: загальні підходи та практичне застосування [Електронний ресурс] / Л. М. Харук // Педагогічний пошук : Науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 26-27.
17. Хринюк, Н. Комп’ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження [Текст] / Н. Хринюк // Рідна школа. - 2014. - N 10. - С. 37-39.
18. Чхало, О. М. Використання мультимедійних технологій в навчанні аналітичної хімії майбутніх провізорів [Текст] / О. М. Чхало // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2016. - N 8. - С. 27-30.
19. Шарафанова, Л. Формування наукового світогляду учнів шляхом інтегративно-гуманітарного підходу при вивченні хімії [Текст] / Л. Шарафанова // Вересень : науковий часопис обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. - 2001. - N 3. - С. 17-21
http://bit.ly/2ofT2KY
Водолажченко Т. В. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
http://bit.ly/2oPFCmW
Шляхи підвищення якості хімічної освіти: вдосконалення сучасного уроку
http://sch-ekat-kr-yar.ucoz.net/documents/sihceva.pdf
Сычева Л. А., Реализация принципа наглядности на уроках химии с применением современных ИКТ
http://bit.ly/2p8aWg3
Булгакова О. О. ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ
http://resursy.com/zastosuvannya-naochnosti-na-urokah-biologiyi/
Застосування наочності на уроках біології
http://bit.ly/2oPLBrL
Розвиток методів навчання біології та їх вибір
Успіхів!

.: Раздел: Образование :: 6.04.2017 21.44.40 :.
.: Центральна бібліотека ім. М.Л.Кропивницького ЦБС для дорослих м. Миколаєва :.
   

Generated in 0.150362 seconds