Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46134
   


Автор запитання: Юлія із міста: Хмельницький :: Запитання: 41001  
Юлія запитує:
Доброго часу доби... прошу допомоги з підбору літератури для написання курсової роботи на тему "прийняття управлінського рішення стосовно запровадження цінової стратегії на підприємстві"... література бажано за 2014-2017 рр наукова періодика,та інші доступні джерела. Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Юлія! Зверніться до наступних джерел:

1. Корж М. В. Управління ціновою політикою у складі системи регулювання конкурентоспроможності товару і підприємства [Електронний ресурс] / М. В. Корж // Економічний форум. - 2013. - № 4. - С. 98-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2013_4_19

2. Щебликіна І. О. Управління ціновою політикою на сучасних підприємствах [Електронний ресурс] / І. О. Щебликіна, З. В. Щебликіна, К. С. Симонова // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). - 2014. - № 1. - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_1_55

3. Корінєв В. Л. Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. - 2014. - № 2. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_2_11

4. Івченко Є. А. Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства [Електронний ресурс] / Є. А. Івченко, О. М. Серікова, Д. О. Карєпанова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 6. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_6_13

5. Обозна В. В. Цінова політика в системі управління збутовою діяльністю на підприємстві [Електронний ресурс] / В. В. Обозна // Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evzdia_2017_1(2)__3

6. Місевра В. Г. Обґрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку [Електронний ресурс] / В. Г. Місевра // Управління розвитком. - 2013. - № 12. - С. 16-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2013_12_9

7. Дуляба Н. І. Удосконалення цінової політики підприємства - стратегічна альтернатива збільшення його доходів [Електронний ресурс] / Н. І. Дуляба, І. Б. Зілінська // Науковий вісник НЛТУ України. - 2013. - Вип. 23.1. - С. 269-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2013_23

8. Дорожкіна Г. М. Цінова стратегія туристичного підприємства [Електронний ресурс] / Г. М. Дорожкіна // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 1. - С. 141-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknek_2014_1_18

9. Чичкало-Кондрацька І. Б. Методологічні підходи до вибору оптимального варіанту цінової стратегії аграрних підприємств [Електронний ресурс] / І. Б. Чичкало-Кондрацька, М. В. Мокляк, Ю. М. Попова // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 7. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2014_7_29 Розглянуто шляхи підвищення рівня прибутковості сільськогосподарського підприємства шляхом оптимізації його цінової політики. Запропоновано та обгрунтовано напрями вдосконалення методологічних підходів до вибору оптимального варіанта цінової стратегії аграрного підприємства, що враховують не лише кількісні, а й якісні показники у разі застосування рейтингового оцінювання потенційних стратегій ціноутворення.

10. Корінєв В. Л. Вибір ефективної цінової стратегії підприємства, що займається переробкою риби та морепродуктів [Електронний ресурс] / В. Л. Корінєв, І. І. Корман // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2013_2(1)__22

11. Охріменко І. В. Цінова стратегія підприємства як інструмент його самофінансування [Електронний ресурс] / І. В. Охріменко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2014. - Вип. 200(3). - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2014_200(3)__11

12. Легкий С. А. Формування цінової стратегії на пасажирських автотранспортних підприємствах [Електронний ресурс] / С. А. Легкий // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 124-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_13 Обговорено питання формування цінової стратегії на підприємствах пасажирського автомобільного транспорту.

13. Шиян Д. В. Урахування цінових і структурних ризиків при виборі маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства [Електронний ресурс] / Д. В. Шиян, С. І. Страпчук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 191-196 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_11_32 Розроблено та апробовано показник комплексної оцінки рівня цінових і структурних ризиків сільськогосподарських підприємств з подальшою метою вибору маркетингової стратегії.

14. Пересадько Г. О. Маркетингова товарно-цінова стратегія підприємства [Електронний ресурс] / Г. О. Пересадько, І. О. Лисютін, Д. О. Рябіченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 114-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_16

15. Івченко Є. А. Стратегічне управління витратами в маркетинговій ціновій політиці підприємства [Електронний ресурс] / Є. А. Івченко, О. М. Серікова, Д. О. Карєпанова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 6. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_6_13

16. Хоменко Л. М. Вибір цінової стратегії підприємства [Електронний ресурс] / Л. М. Хоменко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2015. - Вип. 6(2). - С. 103-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2015_6(2)__17

17. Костюченко В. М. Цінова стратегія як інструмент управління підприємством у період очікування кризи [Електронний ресурс] / В. М. Костюченко, В. В. Тронько // Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. Сер. : Бухгалтерський облік, контроль і аналіз. - 2013. - Вип. 2. - С. 172-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ptmbo_2013_2_13

18. Лук'яненко Т.В. Інформатизація процесів управління в виробничо-фінансовій діяльності підприємств: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Т.В. Лук'яненко ; Херсон. держ. техн. ун-т. — Херсон, 2002. — 18 с. — укp. Представлено моделі системи управління виробничо-фінансовою діяльністю. Запропоновано методику розрахунку власного капіталу, аналізу цін на ринку, вибору цінової політики. Визначено обсяг реалізації послуг, критерії аналізу собівартості прибутку, спрогнозовано основні показники діяльності підприємства. Скачати повний текст

19. Яценко Р.М. Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Р.М. Яценко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp. Розглянуто актуальну проблему розробки комплексу економіко-математичних моделей формування цінової політики підприємства. ції цінової політики, що дозволяє дослідити її стійкість. Скачати повний текст

20. Гнатовський, О. В.Ефективна цінова політика як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / О. В. Гнатовський // Наука й економіка. — 2017. — Вип. 1. — С. 31-34. Розглянуто формування ефективної політики ціноутворення. Розкрито фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств. Проаналізовано основні тенденції на ринку роздрібної торгівлі України

21. Обозна, В. В.Цінова політика в системі управління збутовою діяльністю на підприємстві / В. В. Обозна // Економічний вісник Запорізької Державної інженерної академії. — 2017. — № 1/2. — С. 7-12. Досліджено важливість цінової політики, її суть, завдання, фактори, що впливають на неї, а також принципи, що застосовуються під час розроблення цінової політики на підприємстві

22. Драган, А. Д.Системний підхід до формування цінової політики підприємства м’ясопереробної галузі / А. Д. Драган // Інтелект XXI. — 2016. — № 1. — С. 22-30. Розглядається системний підхід до формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі Повний текст

23. Пастушенко, А. І.Формування цінової політики на сільськогосподарських підприємствах / А. І. Пастушенко // Молодий вчений. — 2016. — № 12.1, ч. 6. — С. 922-925. Визначена необхідність удосконалення цінової політики сільськогосподарського підприємства. Визначені особливості ціноутворення на підприємстві, що досліджується на сучасному етапі. Розрахована проектна цільова ціна основних видів сільськогосподарської продукції на перспективу. Запропоновано використання системи зниження на сільськогосподарську продукцію підприємства. Повний текст

24. Данилишин, Богдан.Цінова політика: фактор ризику для розвитку країни / Богдан Данилишин // Дзеркало тижня. — 2017. — 11-17 берез. (№ 9). — С. 6. Щодо запровадження режиму таргетування інфляції в Україні Повний текст

25. Захарченко, В. І.Підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на підставі удосконалення його цінової політики [Электронный ресурс] / В. І. Захарченко, С. В. Чумакова // Економіка: реалії часу. — 2014. — № 1. — С. 96-100.
26. Автори зазначають, що зміст запропонованого методу прогнозування ціни споживання промислової продукції на всіх етапах виробництва спрямовано на підвищення конкурентоспроможності підприємства Повний текст

27. Михальський, Юрій.Грошовий обіг та його зв’язок із ціновою політикою: правові питання / Юрій Михальський // Публічне право. — 2016. — № 3. — С. 148-155.
28. Досліджуються поняття ”грошовий обіг”, ”цінова політика”. Розглядаються особливості їх зв’язку та взаємовпливу. Аналізується вітчизняне законодавство з означених питань

29. Левкович, Уляна.Модель учіння маркетингу готельно-ресторанного бізнесу цінової політики, та якість сфери послуг туристичної діяльності / Уляна Левкович // Молодь і ринок. — 2014. — № 8 (115). — С. 165-171. Висвітлено аспекти теоретичних, методичних і практичних засад підготовки менеджерів туристичної сфери в галузі готельної діяльності, та розвитку готельної індустрії. Організації проведення турів для іноземних туристів та їх розміщення в готелях, та надання сервісу в готельному бізнесі та сфері послуг харчування

30. Сус, Л. М.Особливості цінової політики та ціноутворення в Україні / Л. М. Сус // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економіка. — 2016. — № 1. — С. 272-275. Пріоритетним напрямом роботи є досягнення цінової стабілізації на внутрішньому ринку. Запропоновано напрямки удосконалення формування, встановлення та застосування цін, роботи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень

31. Корінєв, В. Л.Вплив маркетингового середовища на формування цінової політики підприємства / В. Л. Корінєв // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. — 2015. — № 4. — С. 62-68. Досліджено особливості впливу маркетингового середовища на цінову діяльність українського підприємства. На прикладі машинобудівного підприємства проведено аналіз зовнішніх і внутрішніх чинників маркетингового середовища та їх кількісне оцінювання, розроблено методичний підхід і обгрунтовано рекомендації з урахування відповідного впливу при формуванні цінової політики підприємства

32. Шовкалюк, Ю. В.Цінова політика в паливно-енергетичному комплексі: світова практика / Ю. В. Шовкалюк // Молодий вчений. — 2016. — № 2 (Ч. 2). — С. 134-137. Проаналізовано різні фактори впливу на ціноутворення в паливно-енергетичному комплексі та підходи різних країн до формування тарифів на енергоресурси. Висвітлено окремі питання політики держав Євросоюзу стосовно цін на нафту, природний газ, електроенергію Повний текст

33. Драган, А.Інформаційне забезпечення формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі / А. Драган // Інтелект XXI. — 2015. — № 3. — С. 14-21. Досліджується інформаційне забезпечення формування цінової політики при стратегічному плануванні розвитку підприємств м’ясопереробної галузі. Представлено взаємозв’язок інформаційного забезпечення формування цінової політики та стратегії розвитку підприємства. Розкриті сучасні завдання інформаційного забезпечення щодо формування ефективної цінової політики підприємства м’ясопереробної галузі

34. Янковець, Т. М.Принципи та цілі формування цінової політики підприємства [Електронний ресурс] / Т. М. Янковець, Г. М. Приступко // Глобальні та національні проблеми економіки. — 2015. — листоп. (Вип. 8). — С. 707-711. Досліджено теоретичні аспекти формування цінової політики підприємств у сучасних умовах господарювання. Обґрунтовано принципи цінової політики. Систематизовано цілі цінової політики з виділенням часових горизонтів та засобів їх досягнення. Обґрунтовано ситуаційні типи цінових рішень в процесі управління ціновою політикою підприємства Повний текст

35. Філіпішина, Л. М.Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі / Л. М. Філіпішина // Вісник економічної науки України. — 2009. — № 2. — С. 156-160. Розглянуто розробку комплексної системи оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі на основі використання методів наукового дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу, синтезу, системного аналізу, наукової абстракції Повний текст

36. Драган, А. Д.Інформаційне забезпечення формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі / А. Д. Драган // Інтелект XXI. — 2015. — № 3. — С. 14-21. Досліджується інформаційне забезпечення формування цінової політики при стратегічному плануванні розвитку підприємств м’ясопереробної галузі. Представлено взаємозв’язок інформаційного забезпечення формування цінової політики та стратегії розвитку підприємства

37. Бугаєнко, С. А.Удосконалення механізму цінової політики підприємств харчової промисловості на регіональному продовольчому ринку країни / С. А. Бугаєнко // Агросвіт. — 2015. — № 10. — С. 31-35. Дано визначення терміну ПМЦ (політика маркетингового ціноутворення), запропоновано прикладні етапи механізму формування політики встановлення і розробки ціни підприємств харчової галузі. Приведено авторський механізм формування політики ціноутворення підприємства харчової галузі

38. Селіверстов, В. В.Особливості впливу інструментів монетарної політики центральних банків на цінову стабільність / В. В. Селіверстов // Фінанси України. — 2015. — № 3. — С. 45-58. Зроблено спробу зорієнтуватися в цих проблемах шляхом побудови на першому етапі аналізу регресійних моделей, а на другому - векторних моделей корекції регресійних залишків (VEC-моделей)

39. Лабурцева, О. І.Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. — 2015. — № 5. — С. 24-27. Розглянуто особливості брендингу продовольчих роздрібних мереж

40. Єрмошенко, М. М.Урахування цінової чутливості споживачів при формуванні цінової політики підприємства / М. М. Єрмошенко // Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. — 2014. — № 6. — С. 41-45. Увагу приділено дослідженню закономірностей та особливостей формування цінової політики вітчизняних підприємств.

41. Мальчик, М. В.Удосконалення формування і реалізації цінової політики банку / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко // Економічний вісник Донбасу. — 2013. — № 3. — С. 172-179. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення розробки й виконання маркетингової цінової політики сучасного українського комерційного банку; запропоновано удосконалити впровадження концепцій прямого маркетингу і диференційованого ціноутворення в банку, рекомендовано індикатор ефективності цінової політики банку, проаналізовано показники економічної ефективності цінової політики комерційних банків України

42. П’ятак, І. В.Ціноутворення та фактори впливу на становлення цінової політики / І. В. П’ятак // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. — 2012. — № 4. — С. 130-134. Розглядаються концепція формування ціни (у розумінні побудови формули ціни) та фактори, що мають безпосередній вплив на становлення цінової політики, а також форми державного регулювання ціноутворення

43. Чорна, Н. Ю.Формування ефективної конкурентоспроможної цінової політики підприємства / Н. Ю. Чорна, Ю. Л. Кулик // Інвестиції: практика та досвід. — 2015. — № 2. — С. 52-56. Розглянуто результати дослідження проблем формування ефективної конкурентоспроможної цінової політики підприємства. Пропоновано уточнення місця ціни як конкретної економічної категорії в ринковій економіці, систематизацію видів роздрібних цін та визначення їх особливості. Уточнення змісту поняття ”конкурентоспроможна цінова політика торговельного підприємства” дозволяє виділити особливості цінової політики. Розроблена методика впровадження одержаних результатів. Серед них: чітке розуміння теоретичних положень, розробка науково-обгрунтованих рекомендацій; алгоритми формування конкурентоспроможної цінової політики підприємства. Ціноутворення в роздрібній торгівлі має основу. Це — єдиний методичний підхід до формування цін на всіх стадіях товарного обміну

44. Сагайдак, М. П. Методичні підходи до формування і оцінки результативності цінової політики підприємства на нових ринках / М. П. Сагайдак // Економіка та держава. — 2014. — № 12. — С. 24-28. Узагальнено теоретико-методичні підходи до проблеми ціноутворення на продукцію підприємства за сучасних ринкових умов

45. Корінєв, В. Л.Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В. Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2. — С. 42-47.

46. Жуков, С. А.Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. — 2014. — № 6. — С. 213-219. Досліджено важливість маркетингової цінової політики та її вплив на підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства. Проаналізовано чинники впливу на показники експортного маркетингу промислових підприємств України. На основі цільового підходу запропоновано шляхи оптимізації маркетингової цінової політики. Обґрунтовано доцільність розробки системи стратегічного управління ціноутворенням

47. Гальчинська, Ю. М.Обгрунтування механізму ціноутворення та формування маркетингової цінової політики / Ю. М. Гальчинська // Інвестиції: практика та досвід. — 2014. — № 6. — С. 27-30. Досліджено основні підходи до визначення поняття ”маркетингова цінова політика”

48. Лукаревська, О.М. Методичні підходи до аналізу цінової політики банків // АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ . - 2013 . - № 1. - С. 160-167

49. Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств// АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ. - 2014. - № 6. - С. 213-219 Управління витратами виробництва та формування ефективної цінової політики підприємства шляхом вибору стратегії конкурентної боротьби та діяльності, формування цінової політики. Скачати повний текст

50. Черенков, Ігор Олександрович Інформаційна технологія формування цінової стратегії підприємства на основі потоку інтернет новин [Текст] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Черенков Ігор Олександрович ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2014. - 20 с. : рис.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 24.09.2017 18.13.19 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К.Крупской :.
   

Generated in 0.16112 seconds