Допоможіть знайти інформацію. Психологічна підтримка дошкільників та молодших школярів. Індивідуальні та групові форми психокорекційної роботи психолога з дошкільниками та молодшими школярами. Психологічна підтримка підлітків та юнаків.
Доброго дня, Наталіє!
Ваш запит дуже об'ємний. За "Правилами..." довідки ми відповідаємо лише на одне запитання протягом дня. Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (або запросіть окремо кожну з тем):
1. відповіді - 39215, 39485, 40659, 41113.
2. Бернацька Л. В. Роль анімалотерапії в психокорекції агресивності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. В. Бернацька, Н. В. Рєпкіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 44. - С. 192-199. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_44_32.
3. Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів [Електронний ресурс] / В. Бондаренко // Початкова школа. - 2014. - № 3. - С. 44-46. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_3_17.
4. Галушко Л. Я. Система психокорекційної роботи, орієнтованої на подолання агресивної поведінки засобами мистецтва юнаків та дівчат у ранній юності [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 231-237. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_39.
5. Іванова Є. О. Чинники розвитку емоційного інтелекту в підлітків та психокорекцій на робота щодо оптимізації його рівня [Електронний ресурс] / Є. О. Іванова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2015. - № 3. - С. 51-59. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2015_3_8.
6. Кобильченко В. В. Теоретичні та методичні засади психокорекційної роботи з дошкільниками, які мають порушення психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Кобильченко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 42-51. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__8.
7. Литвиненко О. Д. Використання казкотерапії у програмі групової психокорекційної роботи [Електронний ресурс] / О. Д. Литвиненко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2016. - Т. 21, Вип. 3. - С. 160-167. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2016_21_3_19.
8. Могильова Н. М. Дослідження психокорекційних технологій комунікативного розвитку та спілкування дітей дошкільного віку як компоненту їх самосвідомості [Електронний ресурс] / Н. М. Могильова, К. В. Нечаєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 140-147. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2017_1_17.
9. Осика О. В. Логотерапія В. Франкла в психокорекційній роботі зі школярами [Електронний ресурс] / О. В. Осика // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 531-541. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_48.
10. Пивоварчик І. М. Психологічна корекція та підтримка міжособистісних відносин підлітків [Електронний ресурс] / І. М. Пивоварчик // Наука і освіта. - 2015. - № 3. - С. 78-84. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_3_15.
11. Прокопів Л. Суб’єкт-орієнтована модель психокорекції гіперактивності дошкільників [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Психологія особистості. - 2016. - № 1. - С. 70-79. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2016_1_9.
12. Сєдова Н. А. Психологічні умови формування емоційно-ціннісної сфери дітей старшого дошкільного віку [Електронний ресурс] / Н. А. Сєдова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2013. - № 10. - С. 196-204. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apnvlop_2013_10_20.
13. Сущинська Т. С. Танцювально-ігрова програма психологічної підтримки формування конструктивного образу "Я" дитини: оцінка ефективності [Електронний ресурс] / Т. С. Сущинська // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 227-231. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__62.