Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 36 .:. Вопросов в базе: 46133
   


Автор вопроса: Марія из города: Перечин :: Вопрос: 41137  
Марія спрашивает:
Добрий день. Допоможіть підібрати матеріал до теми "Нові підходи до викладання історії у школі". Дякую
Наш ответ:
Доброго дня, Маріє!
З Вашого запиту не зрозуміло, про які "нові підходи..." йдеться: використання ІКТ, компетентнісний підхід, розвиток творчих здібностей тощо. Тому пропонуємо переглянути наступні джерела або повторити запитання, задавши його більш конкретніше:
1. відповіді - Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання -39190, 40213.
2. Байкєніч Г. Методика експериментального навчання учнів старшої школи історії України з використанням різних видів словесно-друкованих засобів навчання в системі особистісно-орієнтованої освіти [Електронний ресурс] / Г. Байкєніч // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_6.
3. Бойко С. В. Реалізація компетентнісного підходу у викладанні курсу історії в загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / С. В. Бойко // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 1. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_1_17.
4. Булда А. А. Диференційоване навчання історії у старшій школі: теорія, методика, практика : навч. посіб. для студентів ф-тів сусп.-гуманітар. напряму / А. А. Булда, Ю. П. Олексін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 233, [122] c.
5. Буткалюк Г. В. Гендерний підхід у викладанні історії учням старших класів загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / Г. В. Буткалюк // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_45.
6. Гончарова О. А. Методика реалізації ціннісно-діяльнісного підходу в процесі навчання Нової історії в основній школі (8 - 9 клас) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Гончарова ; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2014. - 18 c.
7. Гончарова О. А. Методичні умови реалізації ціннісно-діяльнісного підходу при вивченні нової історії вшколі при використанні ІКТ [Електронний ресурс] / О. А. Гончарова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 46-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_5.
8. Захарченко, С. Ю. Технологія стиснення навчального матеріалу на уроках історії : технології та інновації / С. Ю. Захарченко // Освіта Сумщини. - 2016. - № 3. - С. 15-18.
9. Ігнатенко Н. Методика застосування технології проблемного навчання при вивченні історії в школі [Електронний ресурс] / Н. Ігнатенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2016_2_22.
10. Кравчук О. Способи опрацювання писемних джерел на уроках історії в загальноосвітній школ [Електронний ресурс] / О. Кравчук // Проблеми дидактики історії. - 2016. - Вип. 7. - С. 187-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Prdist_2016_7_16.
11. Мартинова І. С. Фотографія як історичне джерело / І. С. Мартинова // Історія та правознавство. - 2017. - № 24. - С. 13-14.
12. Олексін Ю. Традиційні та нетрадиційні форми навчання історії в старшій школі [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2013. - Ч. 1. - С. 178-187. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2013_1_25.
13. Панченко В. І. Застосування технології розвитку критичного мислення при викладанні "Історії України" [Електронний ресурс] / В. І. Панченко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_48.
14. Побєдаш І. Методичні аспекти формування громадянської компетентності учнів основної школи у процесі навчання історії [Електронний ресурс] / І. Побєдаш // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 3. - С. 268-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2016_3_56.
15. Пометун О. І. Реалізація компентнісного і діяльнісного підходів у сучасному підручнику історії [Електронний ресурс] / О. І. Пометун // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 2. - С. 146-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_2_14.
16. Ржепецький Л. А. Формування національної самосвідомості учнів на уроках історії України : монографія / Л. А. Ржепецький. - Миколаїв : Іліон, 2010. - 147 с.
17. Романюк І. М. Упровадження інноваційних технологій у процесі викладання історії і права в середніх загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / І. М. Романюк, Д. А. Костюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 34. - С. 109-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_34_25.
18. Сахновський О. Є. Багатоперспективність у викладанні історії [Електронний ресурс] / О. Є. Сахновський // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. - 2013. - Вип. 35. - С. 382-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npifznu_2013_35_74.
19. Тимощук О. Застосування редактора Windows Movie Maker як засобу створення відеофрагментів при викладанні уроків історії [Електронний ресурс] / О. Тимощук, Т. Юсюк // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_16.
20. Турянська О. Компетентнісний підхід і його місце у особистісно орієнтованому навчанні історії вшколі [Електронний ресурс] / О. Турянська // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_19.
21. Федь Н. Б. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи під час проведення практичних занять з історії [Електронний ресурс] / Н. Б. Федь // Таврійський вісник освіти. - 2016. - № 2. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2016_2_36.
22. Цебренко А. Використання ІКТ при викладанні історії та суспільствознавства в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / А. Цебренко // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 53-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_17.
23. Шкільна історія очима істориків-науковців : матеріали робочої наради з моніторингу шк. підруч. історії України / упорядкув. та ред. Н. Яковенко ; Український інститут національної пам'яті. - Київ : Видавництво імені Олени Теліги, 2008. - 127 с.
24. Школьна О. Один із уроків історії [Електронний ресурс] / О. Школьна // Журналістика. - 2016. - Вип. 15. - С. 180-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhur_2016_15_13.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 19.10.2017 13.45.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.162967 seconds