Привіт. Необхідна інформація для написання магістерської роботи на тему Управління процесом саморозвитку майбутнього керівника ДНЗ?
Наталіє, добрий день! Для вас підібрано такі джерела інформації:
Авдіянц Г. Творчий саморозвиток суб’єктів освітнього процесу як основа професіоналізму майбутнього вчителя / Г. Авдіянц // Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. праць / за ред. В.І. Сенченко. –Слов’янськ : Вид. центр СДПУ, 2006. – Випуск ХХХІ. – С. 3–10.
Васильченко Л.В. Професійна компетентність керівника / Л.В. Васильченко, І.В.Гришина. – X.: Основа, 2006. – 208 с.
Вдовиченко Р.П. Управлінська компетентність керівника школи / Р.П. Вдовиченко. – X.: Основа, 2007. – 112 с.
Возний І. В. Оновлення управління навчальним закладом / І. В. Возний // Управління школою. - 2009. - № 4 (232). - С 35-38.
Волошенко О.В. Основи професійно-творчої самореалізації педагогічного працівника: дистанційний спецкурс/ О.В.Волошенко. – Черкаси: ОІПОПП, 2011. – 40с.
Волошенко О.В., Хрипун В.І Професійно-творча самореалізація та професійний саморозвиток як життєтворчі компетенції педагогічного працівника закладу освіти/ Олена Валентинівна Волошенко, Вікторія Іванівна Хрипун. // Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності практичних психологів у системі післядипломної освіти: матеріали Всеукраїнського проблемного семінару 17-18 листопада 2011 року/ ред.кол. В.В.Пашков та ін.- Запоріжжя: КПУ, 2011.- С.53-63.
Гузій Н.В. Дидаскологічна освіта як чинник становлення професіоналізму майбутнього педагога / Н. Гузій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова: Сер.: 16. – Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Зб. наук. пр. – Вип. 4 (14). – К. : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2005. – С. 135–139.
Дитячий садок: управління / упоряд. Т. Вороніна. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с.
Довідник керівника дошкільного навчального закладу / авт.-уклад. Н. М. Курочка, А. Д. Середницька. – Х. : Вид-во «Ранок», 2007. – 456 с.
Єльникова Г.В. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи : [кол. монографія] / Г.В. Єльникова, Т.А. Борова, О.М. Касьянова, Г.А. Полякова та ін. /за ред. Г.В.Єльникової. – Чернівці : Технодрук, 2009. – 572 с.
Зданевич Л.В. Цільові орієнтири професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / Л.В. Зданевич // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2015. – Вип. 42(95). – С. 129–135.
Керівництво дошкільним навчальним закладом : інформ.-метод. матеріали на допомогу кер. дошк. навч. закл. / упоряд. : Н. Майор, Ю. Манилюк, М. Марусинець, О. Тимофеєва. – Т. : Мандрівець, 2006. – 168 с.
Крутій К.Л. Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі : монографія / К. Л. Крутій. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2006.– 172 с.
Поздняк Л.В. Управление дошкольным образованием / Л.В. Поздняк, Н.Н. Лященко. – М., 1999. – 178с.
Пономаренко Т. О. Теоретичні засади культуровідповідного управління дошкільною освітою : монографія / Тетяна Олександрівна Пономаренко. – Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2008. – 272 с.
Пономаренко Т. О. Управління в системі дошкільної освіти (навчальний посібник) : (гриф МОНмолодьспорту України (лист № 1/11-10733 від 23.11.10). – Краматорськ : КЕГІ, 2012. – 318 с.
Професійний розвиток педагогічних працівників: практична андрагогіка: Наук.-метод. посіб. / За заг. ред. Пуцова В.І., Набоки Л.Я. – К., 2007. – 228 с.
Самсонова О.О. Актуальні проблеми розвитку професіоналізму педагога дошкільного навчального закладу / О.О. Самсонова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя, 2015. – Вип. № 42(95). – С. 276–285.
Самсонова О.О. Професіоналізм вихователя дошкільного навчального закладу: категоріальний аналіз проблеми / О.О. Самсонова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія» / Ред. кол.: Ніколаєнко С.М. (відп. ред.) та ін. – К. : Міленіум, 2015. – Вип. 208. – Ч. 2 – С. 283–295.
Семиченко В.А. Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти /Валентина Анатоліївна Семиченко //Педагогіка і психологія, 2010.-№2.- С.46-57.
Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя: Навчальний посібник / Світлана Олександрівна Сисоєва – К.: ІСДОУ, 1994 – 112 с.
Шаповал Р. В. Формування управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу: науково-методичні рекомендації [для керівного складу дошкільних навчальних закладів, керівників районного управління освітою] / О. М. Іонова, Р. В. Шаповал. – Харків: Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2008. – 62 с. (2,0 авт. др. арк.).
Шаповал Р. В. Сутність управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу / Р. В. Шаповал // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: зб. наук. пр. – Київ-Запоріжжя: Ін-т педагогіки і психології професійної освіти АПН України, ЗОІППО, 2008. – Вип.52. – С.353-359.
Шаповал Р. В. Експериментальна перевірка способів здійснення управлінської підготовки керівника дошкільного навчального закладу / Р. В. Шаповал // Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. – Слов’янськ: Слов’янський державний педагогічний університет, 2008. – Вип. ХLІ. – С.119-124.
Модель системи самоосвіти керівника
http://dnzberizka.klasna.com/ru/article/samoosvita-kerivnika.html
Москаленко Л. А.Розвиток управлінської компетентності керівника дошкільного навчального закладу
http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/2013-10-10-14-41-03/3485-2015-03-12-10-34-16
Хрипун В.І. Професійний саморозвиток педагогічного працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях / для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. – Черкаси: видавництво ЧОІПОПП, 2012. – 25 с.
http://ippro.com.ua/library/attachments/article/273/працівника дошкільного навчального закладу у схемах і таблицях .pdf