Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46132
   


Автор запитання: Яна із міста: Житомир :: Запитання: 41236  
Яна запитує:
Застосування здоровязберігаючих технологій на уроках біології, основ здоров я та основи медичних знань
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (зверніть увагу на списки літератури в кінці статей):
відповідь – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за номером запитання - 40531.
Бережна Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна // Рідна шк. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61.
Галан-Влащук В. Й. В. О. Сухомлинський про виховання здорової дитини [Електронний ресурс] / В. Й. Галан-Влащук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 11–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_5.
Дишлева І. М. Дидактичні умови використання здоров'язбережувальних технологій у процесі навчання природничих предметів учнів основної школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Дишлева ; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2015. - 20, [1] c.
Дишлева І. М. Поєднання інтелектуального та емоційного аспектів у процесі оволодіння природознавчою освітою учнями основної школи як здоров’язберігальний чинник [Електронний ресурс] / І. М. Дишлева // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_46.
Дишлева І. М. Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров'я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / І. М. Дишлева // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_37.
Дудко С. Педагогічні умови формування здоров'язбережувального навчального середовища початкової школи [Електронний ресурс] / С. Дудко // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_15.
Дяченко-Богун М. М. Використання Інтернет-технологій при підготовці майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс] / М. М. Дяченко-Богун // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 5. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_5_5.
Дяченко-Богун М. М. Фактори здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі сучасного навчального закладу [Електронний ресурс] / М. М. Дяченко-Богун // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2015. - Вип. 6. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2015_6_9.
Дяченко-Богун М. М. Здоров'язбережувальні технології у професійній діяльності майбутніх учителів біології : монографія / М. М. Дяченко-Богун ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2015. - 347 c.
Зазуліна Л. Здоров'язбережувальне навчання як провідний аспект функціонування моделі Школи повного дня [Електронний ресурс] / Л. Зазуліна // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_24.
Кондрашова Л. В. Здоров'язберігаючий аспект навчання як актуальна проблема сучасної дидактики [Електронний ресурс] / Л. В. Кондрашова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 8. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_8_5.
Корженко І. А. Методична система підготовки майбутніх учителів основ здоров`я до застосування здоров`язбережувальних технологій в основній школі [Електронний ресурс] / І. А. Корженко // Новий Колегiум. - 2015. - № 2. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2015_2_19.
Курик М. Екологія довкілля і здоров'я дітей: творімо еколого-здоров'язбережувальну школу. Методичні рекомендації щодо екологічної безпеки здоров'я дітей в умовах навчального закладу [Електронний ресурс] / М. Курик // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 6. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_6_11.
Миронюк Т. Ключові поняття проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології [Електронний ресурс] / Т. Миронюк // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2016. - № 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2016_1_6.
Миронюк Т. Мотиваційно-ціннісна сфера здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / Т. Миронюк // Молодь і ринок. - 2016. - № 7. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_7_35.
Мостіпака Т. П. Підготовка майбутніх учителів біології до використання здоров’язбережувальних технологій [Електронний ресурс] / Т. П. Мостіпака // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2014. - Вип. 6. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_42.
Носко Ю. М. Здоров'язбережувальна організація навчального процесу учнів [Електронний ресурс] / Ю. М. Носко, В. В. Андреєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 130. - С. 334-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_130_79.
Савченко О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко // Рідна шк. - 2012. - № 7. - С. 8-12.
Соколюк О. В. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів основ здоров'я в процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Соколюк ; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2015. - 20 c.
Успенська В. Впровадження здоров'язберігальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі - вимога часу / В. Успенська // Рідна шк. - 2009. - № 4. - С. 44-48.
Фурса І. Використання здоров’язберігаючих технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології [Електронний ресурс] / І. Фурса // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_21.
Щербина Ж. Ф. Управління процесом упровадження здоров'язбере-жувальних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Ж. Ф. Щербина // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 4. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_4_10.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 31.10.2017 18.35.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.154066 seconds