Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 46132
   


Автор запитання: Оксана із міста: Мирноград (Димитров) :: Запитання: 41366  
Оксана запитує:
Доброго вечора. Допоможіть, будь ласка, дібрати літературу за темою "Урок у початковій школі в контексті сучасності"
Наша відповідь:
Доброго дня, Оксано!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела (зверніть увагу на списки літератури в кінці статей):
1. відповіді - Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за: Номером запитання - 41129, 40654, 40074, 40093.
2. Бабакіна О. О. Використання новітніх інформаційних технологій як найбільш ефективний і багатофункціональний засіб на уроках в початковій школі [Електронний ресурс] / О. О. Бабакіна, О. М. Колесникова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 25. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_25_5.
3. Бісовецька Л. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках у початковій школі [Електронний ресурс] / Л. А. Бісовецька // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_24.
4. Горват М. Сучасний урок в початковій школі: шляхи його удосконалення [Електронний ресурс] / М. Горват // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_17.
5. Жигайло О. Підготовка вчителів початкової школи до використання квест-технологій на уроках математики [Електронний ресурс] / О. Жигайло // Молодь і ринок. - 2017. - № 8. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_8_15.
6. Клюєва Т. М. Реалізація принципу наочності на уроках у початковій школі засобами інформаційних технологій навчання [Електронний ресурс] / Т. М. Клюєва // Таврійський вісник освіти. - 2013. - № 3. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_3_4.
7. Клюєва Т. М. Творчий підхід учителя до створення сучасного уроку [Електронний ресурс] / Т. М. Клюєва // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 2(2). - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_2(2)__24.
8. Коваль Л. Особливості моделювання сучасного уроку математики в початковій школі відповідно до проблем її реформування [Електронний ресурс] / Л. Коваль // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_52.
9. Колток Л. Використання ІКТ на уроках як одна із складових модернізації початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_26.
10. Комар О. А. Інтерактивне навчання в сучасній початковій школі / О. А. Комар // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 202-204.
11. Коновальчук М. В. Сучасні концепції креативної освіти молодших школярів: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] / М. В. Коновальчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 251-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_63.
12. Нечипоренко К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті [Електронний ресурс] / К. Нечипоренко // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_15.
13. Павлівська Г. В. Інтегрований урок як інтерактивна форма навчальних занять у початковій школі [Електронний ресурс] / Г. В. Павлівська // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 1 (1). - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_1(1)__40.
14. Рибіна І. Складові психологічної комфортності сучасного уроку [Електронний ресурс] / І. Рибіна // Психологія і суспільство. - 2015. - № 1. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2015_1_14.
15. Романова І. А. Сучасний урок у системі навчальної діяльності молодшого школяра [Електронний ресурс] / І. А. Романова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 5. - С. 177-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_5_22.
16. Рубан К. П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі [Електронний ресурс] / К. П. Рубан // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 3. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_3_10.
17. Скірко Г. З. Упровадження інноваційної моделі навчання молодших школярів у систему роботи сучасної школи [Електронний ресурс] / Г. З. Скірко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 520-527. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_75.
18. Теорія і методика навчання й виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: від історії до інновацій : монографія / упоряд.: А. А. Сбруєва, С. М. Кондратюк ; Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2015. - 587 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.11.2017 22.32.58 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.156067 seconds