Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 46114
   


Автор запитання: Антоніна із міста: Київ :: Запитання: 41471  
Антоніна запитує:
Добрий день. Допоможіть будь ласка знайти літературу на такі теми: Методи і прийоми навчання літератури;Проблемність на уроках української літератури;Учитель словесник і його професійні якості;Зміст і структура літературної освіти в школі. Завчасно дякую за допомогу)
Наша відповідь:
Доброго дня, Антоніно!
За умовами нашої довідки, ми відповідаємо тільки на одне питання (на свій розсуд), яке містить Ваш запит. Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
1. відповіді – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за номером запитання- 32489, 33233, 35829, 36761, 38753, 40828, 41203, 41351; відповідь на Ваш запит «Методи і прийоми навчання літератури» див. - № 41470.
2. Голуб Н. М. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків [Електронний ресурс] / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 4. - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_4_30.
3. Кучеренко І. А. Кредо вищої освіти – формування професійної компетентності вчителя-словесника нової формації [Електронний ресурс] / І. А. Кучеренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_19.
4. Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів-словесників шляхом використання інноваційної технології веб-квесту в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 143-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_37.
5. Лузан Л. Управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / Л. Лузан. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_22.
6. Сеньовська Н. Л. Характеристика професійної саморегуляції вчителя-словесника [Електронний ресурс] / Н. Л. Сеньовська // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_17.
7. Худенко О. М. Специфіка професійної діяльності вчителя-словесника: стильовий аспект [Електронний ресурс] / О. М. Худенко // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 32. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_32_28.
8. Чумак Л. В. Формування складових професійної майстерності вчителя-словесника у другій третині імпліцитного періоду еволюції педагогічної професії [Електронний ресурс] / Л. В. Чумак // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 230-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_39.
9. Шевчук О. Б. Позакласна робота з української літератури як складова професійно-педагогічної діяльності вчителя-словесника [Електронний ресурс] / О. Б. Шевчук // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_60.
10. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в процесі викладання філологічних дисциплін : монографія / Г. Р. Корицька, А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк, Т. М. Путій ; Запоріз. облдержадмін., Комун. закл. "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти", Запоріз. облрада. - Запоріжжя : Акцент Інвест-трейд, 2014. - 111 c.
Зробіть, будь ласка, повторний запит питань (один запит - одне запитання), на які не знайдете відповіді у цих джерелах. Будемо раді відповісти.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 14.12.2017 21.40.20 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.159696 seconds