Доброго дня!
Прошу вас допомогти з пошуком джерел на тему курсової роботи "Мультилінгвальність як чинник організації процесу професійної підготовки вчителів у країнах Бенілюкс"
Завчасно дякую за відповідь!
Доброго дня, Тетяно!
Деяку інформацію можна переглянути в наступних джерелах:
1. відповідь – Віртуальна бібліографічна довідка – Розширений пошук – Пошук за номером запитання - 38390.
2. Варех Н. В. Стереотип як засіб формування комунікаційної компетенції в системі мультилінгвальної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Варех // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - № 4. - С. 9-12. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_4_4.
3. Войтко О. Сучасна Європа : політика збереження багатомовності / О. Войтко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 36-42.
4. Гладченко М. М. Розвиток стратегічного менеджменту закладів вищої освіти в контексті реформування Європейського простору вищої освіти : монографія / М. М. Гладченко ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : НУБіП України, 2015. - 636 c.
5. Жабенко О. В. Особливості формування та діяльності спеціалізованих вчених рад у країнах Бенілюксу та Україні [Електронний ресурс] / О. В. Жабенко // Молодий вчений. - 2016. - № 12. - С. 424-428. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12_105.
6. Жабенко О. В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у країнах Бенілюксу та Україні [Електронний ресурс] / О. В. Жабенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 49. - С. 100-111. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_49_16.
7. Журавська Н. Аналіз реформ вищої освіти у Франції, Нідерландах, Бельгії / Н. Журавська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 145-153.
8. Журавська Н. С. Підготовка викладачів-аграрників у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу (Франція, Німеччина, Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди і Великобританія) : монографія / Н. С. Журавська. - Київ : Лисенко М.М., 2009. - 345 c.
9. Заяць Л. І. Розвиток сучасної університетської освіти у Нідерландах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Заяць ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2015. - 20 c.
10. Зданевич Л. Особливості підготовки майбутніх фахівців галузі дошкільної освіти до професійної діяльності в країнах Західної Європи та Азіатсько-Тихоокеанського регіону [Електронний ресурс] / Л. Зданевич // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 253-262. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_27.
11. Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 87-93.
12. Клепко С. Травелог про репрезентацію знань в освіті Нідерландів / С. Клепко // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 76-104.
13. Максименко О. О. Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів [Електронний ресурс] / О. О. Максименко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. - 2014. - Вип. 6. - С. 135-140. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2014_6_27.
14. Марковська О. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх педагогів професійної школи / О. Марковська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 102-105.
15. Мукан Н. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії [Електронний ресурс] / Н. Мукан, Ю. Закаулова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 22-26. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_7
16. Неперервна професійна освіта у документах Європейського Союзу / уклад.: С. О. Сисоєва; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2009. - 275 c.
17. Процько Є. С. Аналіз навчальних програм професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії [Електронний ресурс] / Є. С. Процько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 165-174. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_24.
18. Процько Є. Вимоги до професійної компетентності вчителів англійської мови у Бельгії [Електронний ресурс] / Є. Процько // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4 (3). - С. 157-163. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(3)__26.
19. Процько Є. С. Основні поняття дослідження проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови в Бельгії [Електронний ресурс] / Є. С. Процько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 128-139. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_18.
20. Процько Є. Особливості професійної педагогічної освіти Бельгії / Є. Процько // Порівнял.-пед. студії. - 2015. - № 1. - С. 34-37
21. Процько Є. Професійна підготовка вчителів англійської мови в Бельгії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. С. Процько ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2016. - 20 c.
22. Процько Є. Характерні особливості професійної педагогічної освіти Бельгії [Електронний ресурс] / Є. Процько // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 248-251. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_43.
23. Туренко В. Е. Специфіка вищої філософської освіти у країнах Бенілюксу: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / В. Е. Туренко, Т. В. Соболь, Н. В. Ярмоліцька // Молодий вчений. - 2017. - № 5. - С. 43-47. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_5_13.
24. Шуппе Л. В. Особливості проектування й організації фахової підготовки бакалаврів романської філології в університетах Франції і Бельгії [Електронний ресурс] / Л. В. Шуппе // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 3. - С. 109-121. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_49_14.
25. Фучила О. Організація професійної освіти дорослих у франкомовній спільноті Бельгії / О. Фучила // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 194-202.
26. Яременко О. О. Педагогічні чинники соціалізації молоді країн Бенілюксу у структурі екокультурної діяльності [Електронний ресурс] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. О. Яременко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 21 c. – Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=ARD&P21DBN=ARD&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Z21ID=&Image_file_name=DOC/2004/04yoosed.zip.