Оксана запитує:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, знайти матеріали до теми "Критерії ефективності сучасного уроку української мови в системі компетентнісної освіти". Дякую.
Наша відповідь:
Оксано, добрий день! За вашим запитом підібрано такі джерела інформації:
Александрович, Т. А.Інтелектуальні компетентності особистості на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. А. Александрович // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2015. - № 31/32. - С. 4-12. - Бібліогр. наприкінці ст.
Биконь, Т.Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти / Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 45-49. - Бібліогр.: 6 назв.
Білокінь, Н.Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти / Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 50-52
Бондаренко, Н.Методи формування правописної компетентності учнів основної школи на уроках української мови [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 5. - С. 18-23. - Бібліогр.: 7 назв.
Варзацька, Лариса.Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти // Дивослово. - 2013. - № 11. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4.
Варзацька, Лариса.Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти // Дивослово. - 2014. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 11, 14.
Голуб, Ніна. Урок української мови у системі компетентнісної освіти / Ніна Голуб // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 6. - С. 61-62
Голуб, Н. Сучасний урок української мови в умовах компетентнісного навчання / Ніна Голуб // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 7/8. - С. 69-71.
Дика, Наталія.Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови : наука - школі: мовознавчі студії // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 12. - С. 29-33. - Бібліогр.: с. 33.
Донченко, Тамара.Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації : [підвищення ефективності навчального процесу в українській мові] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: с. 6.
Кравченко, Марія.Кожен урок як свято, або До грамотності - через ейдотехніку (Авторська методика формування в учнів почуття любові до рідної мови, постійності інтересу та потреби у її вивченні через застосування персоніфікації і мнемотехнізації лінгвістичної термінології, кольористики морфології і стилістики, ейдотехніки орфографії) [Текст] / М. Кравченко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 6. - С. 38-57.
Омельчук, Сергій. Учнівське наукове лінгвістичне дослідження як ефективний засіб формування дослідницької компетентності : наука - школі: мовознавчі студії // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 12. - С. 20-28.
Куліш, О.Мультимедійні засоби навчання як чинник активізації пізнавального інтересу учнів 11 класу профільної школи на уроках української мови / Олена Куліш // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 6. - С. 35-36. - Бібліогр.: 6 назв.
Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучерук, О.Моделювання як структурний елемент проектування сучасного уроку української мови [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 5. - С. 6-10. - Бібліогр.: 8 на
Кушнірова, Л.Методичні поради В. І. Масальського щодо підвищення ефективності уроку мови [Текст] / Лариса Кушнірова // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: 8 назв.
Литвин, Тетяна Використання гри на уроках української мови для активізації пізнавальної й розумової діяльності учнів / Тетяна Литвин // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 1. - С. 7-11
Литвинюк, Л. Мультимедіа на уроках української мови та літератури [Текст] / Людмила Литвинюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 51-53.
Новосельська, С. В.Дослідницький метод навчання у формуванні комунікативної компетентності учнів на уроках української мови / С. В. Новосельська // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2013. - № 31. - С. 4-7.
Пономарьова, Катерина.Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів української мови // Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 49-52. - Бібліогр.: с. 52.
Попова, Людмила.Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи [Текст] / Людмила Попова // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: 10 назв.
Рябоконь, Вікторія.Формування діяльнісної (стратегічної) компетентності як різновиду комунікативної на уроках української мови [Текст] / Вікторія Рябоконь // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 7 назв.
Строганова, Г.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови [Текст] / Ганна Строганова, Ганна Козловська // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 23-26. - Бібліогр.: 11 назв.
Урок української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 4. - С. 61-62
Хом'як, Іван.Словникова робота як засіб формування лексичної компетентності : [обгрунтовано ефективність використання словників для формування в учнів лексичної компетентності] // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 28-31. - Бібліогр.: с. 31.
.: Розділ: Освіта :: 26.02.2018 16.04.31 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
|