Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 35 .:. Вопросов в базе: 46101
   


Автор вопроса: Кароліна из города: Житомир :: Вопрос: 41751  
Кароліна спрашивает:
Доброго дня, допоможіть, будь ласка, знайти відповідну літературу для написання курсової роботи на тему: "Порівняльний аналіз прямого маркетингу та реклами у мас-медіа на території Житомирщини". Буду дуже вдячна!
Наш ответ:
Доброго дня, Кароліно! Перегляньте наступні джерела:
Деменіна О. М. Особливості рекламних досліджень та їх роль в управління рекламної діяльністю підприємства / О. М. Деменіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - N 6. - С. 167-171.
Кіца М. О. Реклама в ЗМІ [Текст] : навч. посіб. / М. Кіца ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Ліга-Прес, 2017. - 150 с. : рис., табл.
Курбан О. В. PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - К. : Кондор, 2016. - 246 с.
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик // маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 4-23.- Режим доступу: http://uam.in.ua/upload/iblock/6e5/6e543aa24cc6486c63478b1fb6416efd.pdf.
Мазуренко В. Сучасні тенденції розвитку прямого маркетингу в Україні / В. Мазуренко // Вісник національного університету імені Шевченка. Міжнародні відносини. – Режим доступу: http://papers.univ.kiev.ua/1/mizhnarodni_vidnosyny/articles/mazurenko-v-aksenova-a-the-modern-trends-of-direct-marketing-development-in-u_16093.pdf.
Новожилова І. Чому інтернет-медіа в Житомирі не бажають мати юридичного статусу ЗМІ / І. Новожилова. // Журнал Житомира. - Режим доступу: http://zhzh.info/publ/4-1-0-8841.
Палеха Ю. І. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха. - К. : Ліра-К, 2013. - 480 с.
Пілько А. Д. Сучасні тенденції розвитку моделей маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / А. Д. Пілько, О. М. Лукан // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2011. - Вип. 7 (2). - С. 253-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2011_7(2)__48.
Реклама та зв'язки з громадскістю. Огляди. Дослідження [Текст] : монографія. - Київ : Академвидав, 2017. - 204 с.
Ромат Е. В. Реклама: [История, теория, практика]. — 6-е изд.. — СПб. и др.: Питер, 2003. — 556 с.: ил., табл.. — (Учебник для вузов). — (300 лучших учебников для высшей школы в честь 300-летия Санкт-Петербурга. Издательская программа).
Ромат Є. В. Реклама: підручник для вузів / Є. В. Ромат. - СПб .: Питер, - 2008
Рюмшина Л. И. Манипулятивные приемы в рекламе: учеб. пособие. — М.; Ростов н / Д: Изд. центр «МарТ», 2004. — 235, [2] с.: ил.. — (Журналистика и реклама).
Скибінський С. В. Історія реклами і PR [Текст] : навч. посіб. / С. В. Скибінський ; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. - Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2016. - 371 с. : рис.
Стоун М. Прямой маркетинг [Текст] : пособие для маркетолога и специалиста по рекламе / М. Стоун [и др.] ; пер. с англ. В. В. Козлов. - Минск : Амалфея, 2003. - 447 с.: рис.
Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2016 р.). – Режим доступу: https://vspu.edu.ua/content/event/years16_17/10_13_confer/dop1.pdf.

.: Раздел: Культура. Искусство. Пресса :: 4.03.2018 16.16.27 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.160973 seconds