Доброго дня. Допоможіть,будь ласка у написанні курсової роботи на тему: "Реалізація компетентнісного підходу в міжпредметному учнівському проекті другокласників "Людина і природа""
Доброго дня, Катя!
Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
- Байбара, Тетяна. Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з природознавчої складової курсу "Я і Україна" на засадах компетентнісного підходу / Тетяна Байбара // Початкова школа. - 2010. - № 11. - С. 10-15 ; Початкова школа. - 2010. - № 12. - С. 21-27
- Бень Н. Компетентність і компетенції в результатах / Н. Бень // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 2. - С. 26-31
- Боровский Е. Человек и природа / Е. Боровский // Математика в школе. - 2004. - № 8. - С. 8-13
- Бурмістрова М. Б. Компетентнісно-діяльнісний підхід до розвитку пізнавальних інтересів учнів. Семінар-тренінг для вчителів / М. Б. Бурмістрова // Початкове навчання та виховання. - 2013. - № 7. - С. 2-14
- Гавриш І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ірина Гавриш, Артем Ткачов // Початкова школа. - 2017. - № 8. - С. 2-5
- Гетьман, Володимир. Абсолютна заповідність і гармонійне співіснування людини з природою. / Володимир Гетьман // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2016. - № 5. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
- Гетьман, Володимир. Самознищення людини і природи / Володимир Гетьман // Українське слово. - 2017. - № 29 (липень). - С. 10-11
- Грищенко Н. В. Оцінювання відносин людини і навколишнього середовища в Україні крізь призму екологічного сліду / Н. В. Грищенко // Український географічний журнал. - 2014. - № 2. - С. 44-80. - Бібліогр. в кінці ст.
- Гусейнов О.М. Природа, интересы и потребности человека / О. М. Гусейнов, Ж. О. Гусейнова // Социально-гуманитарные знания. - 2010. - № 1. - С. 311-322
- Карпенко, Тетяна. Створення ситуації успіху. Формування ключових компетентностей / Тетяна Карпенко, Лідія Новохацька // Початкова освіта. - 2013. - № 1-2 (січень). - С. 2-5 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
- Ключові освітні компетентності // Сучасна школа України. - 2016. - № 1. - С. 51-56
- Колосова В. В. Людина - частина природи: виховний захід / В. В. Колосова // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2011. - № 16-18. - С. 69-72.
- Кухмай Н. Формування основ компетентності молодших школярів / Наталія Кухмай // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 46-48. - Бібліогр.: 3 назви.
- Ліждвой Л. З моделями працюємо системно / Людмила Ліждвой // Дошкільне виховання. - 2011. - № 7. - С. 26-30.
- Марченко Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учнів початкової школи / Тетяна Марченко // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 44-46. - Бібліогр.: 7 назв.
- Плясуля, Марина. Моральні правила між людиною і природою. Етичний діалог / Марина Плясуля // Шкільний світ. - 2014. - № 18 (вересень). - С. 14-19 : мал.
- Попов В. П. Психика во Вселенной / В. П. Попов, И. В. Крайнюченко // Психология и соционика межличностных отношений. - 2013. - № 3. - С. 16-19. - Библиогр. в конце ст.
- Пустовіт, Григорій. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт // Рідна школа. - 2013. - № 8-9. - С. 31-38. - Бібліогр.: 46 назв.
- Ратушна, Тамара. Формування компетентності учнів засобами інтеграції природничих дисциплін / Тамара Ратушна // Завуч. - 2016. - № 11 (червень). - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
- Сорока А. Компетентнісний підхід у сучасній освіті / А. Сорока // Вісник Київського інституту бізнесу і технологій. - 2016. - № 2. - С. 120-121. - Бібліогр. в кінці ст.
- Чорноброва, Орися. Здоров'я - ознака взаємодії між людиною та природою. Година спілкування / Орися Чорноброва // Шкільний світ. - 2014. - № 17 (вересень). - С. 20-22
- Пустовіт Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 3-6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.
- Сак Т. В. Навчальний курс "Я і Україна" у школі інтенсивної педагогічної корекції / Т. В. Сак // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 2-5. - укp.
-
https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/31210/
-
http://naukam.triada.in.ua/index.php/konferentsiji/40-desyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/138-shlyakhi-formuvannya-prirodoznavchoji-kompetentnosti-molodshikh-shkolyariv-na-urokakh-prirodoznavstva
-
http://libkor.com.ua:88/cgi-bin/irbis64r_12/cgiirbis_64.exe?LNG=&Z21ID=&I21DBN=PV_PRINT&P21DBN=PV&S21STN=1&S21REF=&S21FMT=FULLW_print&C21COM=S&S21CNR=500&S21P01=0&S21P02=0&S21LOG=1&S21P03=K=&S21STR=природознавство