Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46107
   


Автор запитання: Надія із міста: Полтава :: Запитання: 41888  
Надія запитує:
Добрий вечір, допоможіть, будь ласка, у пошуках літератури до теми: Теоретичні підходи до використання мультимедійних технологій в процесі формування функціональної грамотності молодших школярів, дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Надія! Перегляньте наступні джерела:
Коваленко В. В. Особливості використання web-орієнтованих і мультимедійних технологій у формуванні соціальної компетентності молодших школярів / В. В. Коваленко // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2015. – № 5–6 (58). – С. 3–7.
Коваленко В. В. Формування соціальної компетентності молодших школярів в умовах сучасного інформаційного простору / В. В. Коваленко // Освіта та розвиток обдарованої особистості: щомісячн. наук.-метод. журнал.– 2015. – №6 (37) – С. 37–40.
Ніколаєску І. А. Формування соціальної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до вимог нових державних освітніх стандартів : наук.-метод. посіб. / І. А. Ніколаєску. – Черкаси : ОІПОПП, 2014. – 76 с.
Проценко О. В. Соціальна компетентність молодших школярів як предмет наукових досліджень / О. В. Проценко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол. : Т. І. Сущенко та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 35 (88). – С. 451–457.
Таргоній О. Використання інформаційних технологій на уроках у початкових класах / О.Таргоній, Т.Чабанюк // Сучасна школа України. – 2011. – № 2. – С. 42 – 44.
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у контексті євроінтеграційних процесів створення інформаційного освітнього простору : посіб. / за заг. ред. В. Ю. Бикова, О. В. Овчарук; НАПН України, Ін-т інформ. технол. і засобів навч. – Київ : Атіка, 2014. – 212 с.
Хомич С. Використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі початкової школи / С.Хомич // Початкова школа. – 2010. - №11. – С.41 – 43.
Андрієвська В. М. Мультимедійні технології у початковій ланці освіти [Електронний ресурс] / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2010. – № 2 (16). – Режим доступу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
Хоружа Л. Інтерактивні smart-технології у початковій школі / Л. Хоружа, Т. Носенко //Початкова школа. – 2007. – №8. – С. 11 – 14.
Коваленко В. В. Проблема розвитку компетентності педагогічних працівників з використання web-орієнтованих і мультимедійних технологій у педагогічній теорії і практиці [Електронний ресурс] / В. В. Коваленко // Інформаційні технології і засоби навчання, – 2017. – Том 57, № 1. – С. 189-199. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/707733/1/Коваленко В.В._№1_2017.pdf.
Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання: посібник [Електронний ресурс] / М. І. Жалдак, М. І. Шут, Ю. О. Жук та ін. / за редакцією: Ю. О. Жука; Ін-т інформац. технологій і засобів навчання НАПН України. – Київ : Педагогічна думка, 2012. – 112 с. – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/618/4/Multymed_syst_posibn.pdf.
Співаковський О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в початковій школі : навч.-метод. посібник для студентів напряму підготовки «Початкова освіта» [Електронний ресурс] / О. В Співаковський, Л. Є. Петухова, В. В. Коткова ; Херсонський держ. ун-т. – Херсон, 2011. – 267 c. – Режим доступу: http://www.kspu.edu/FileDownload.ashx/ІКТ в початковій школі. Посібник.pdf?id=4ab4f7d1-7328-4045-864d-6fafc8472b9e.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 3.04.2018 23.31.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.212544 seconds