Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, у підборі літератури та корисних сайтів для написання науково-дослідницької роботи МАН на тему: "Використання Інтернету та соціальних мереж у вивченні англійської мови". Дякую
Доброго дня, Людмило! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Базиленко А. 90% українських користувачів Інтернету активно користуються принаймні однією соціальною мережею [Електронний ресурс] / А. Базиленко // Watcher : [веб-сайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
http://watcher.com.ua/2016/06/10/90-ukrayinskyh-korystuvachiv-internetu-aktyvno-korystuyutsya-prynaymni-odniyeyu-sotsialnoyu-merezheyu/. — Назва з екрана.
Барсук С. Л. Сучасні тенденції та підходи до навчання англійської мови [Електронний ресурс] / С. Л. Барсук Натальченко // Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матер. Всеукр. наук.-метод. конф., Житомир. — EZTUIR : електрон архів Житомирс. держ. технолог. ун-ту : [інституційний репозитарій]. — Режим доступу:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1175.
Динаміка використання Інтернет в Україні: лютий-березень 2016 [Електронний ресурс] // Київський міжнародний інститут соціології : [веб-сайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
http://kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=621&page=1&t=5. — Назва з екрана.
Дроздович Н. Практика використання Інтернет ресурсів в позаудиторній науково-технічній творчості студентів / Н. Дроздович // ІІІ Міжнародна наукова конференція «Іншомовна освіта у вищій технічній школі: методи, підходи, технології». — 2013. — С. 37-40.
Дроздович Н. Ю. Використання мереж для вивчення англійськох мови технічного спрямування [Електронний ресурс] / Н. Ю. Дроздович // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов : [веб-сайт]. — Електрон. дані. — Режим доступу:
http://interconf.fl.kpi.ua/node/1258. — Назва з екрана.
Лабенко О. Проблема особистісно орієнтованого підходу у навчанні англійської мови на немовних факультетах [Електронний ресурс] / О. Лабенко // Наук. записки. Сер. Філологічні науки. — Вип. 104 (2). — С. 392-397. — Режим доступу:
https://core.ac.uk/download/pdf/53035674.pdf.
Натальченко А. Г. Інноваційні технології навчання на уроках англійської мови в умовах модернізації середньої освіти [Електронний ресурс] / А. Г. Натальченко // Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матер. Всеукр. наук.-метод. конф., Житомир. — EZTUIR : електрон архів Житомирс. держ. технолог. ун-ту : [інституційний репозитарій]. — Режим доступу:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1191.
Потапенко І. Цікаве мовознавство: посібник для шкіл з поглибленим вивченням української мови / І. Потапенко // Біла Церква. — 1996. — С. 150.
Рицар Б. Мова та термінологія зукраїнізованих пограмних продуктів фірми Майкрософт / Б. Рицар, Р. Мисак // Вісник Нац. ун-ту «Львів. політ.». — 2003. — № 490. — С. 17-24.
Чернякова О. І. Індивідуально-особистісний підхід у навчальному процесі вивчення іноземної мови / О. І. Чернякова. — С. 143-149. — Режим доступу:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/psling_2013_13_8.pdf.
Шмідт В. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу у навчанні англійської мови майбутніх викладачів іноземних мов / В. Шмідт // Наукові записки. - Вип. 96(2). — Серія: Філологічні науки (мовознавство). — Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. — С. 550-551.
Яцишин А. Застосування віртуальних соціальних мереж для потреб загальної середньої освіти / А. Яцишин // Інформаційні технології в освіті. — 2014. — № 19. — С. 119-126.