Доброго дня. Пропонуємо вам переглянути наступні джерела:
Бенедик Ю.Ю. Вплив бренду державного вищого навчального закладу на його фінансову стійкість
https://eprints.oa.edu.ua/6745/1/12.pdf
С. Семенюк Брендинг вищого навчального закладу
http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/5238/2/GEB_2013_v42_No3-S_Semeniuk-Branding_higher_education_institution__133.pdf
Сорока О.В., Кривцова М.С. Бренд закладу вищої освіти – основа конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг
http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/19_3_2018ua/15.pdf
А. М. Бахметьєва Основні атрибути та драйвери бренда університету
https://cct.dp.ua/index.php/journal/article/download/63/63/
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/12909/1/ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf
О.В. Єрмошкіна Підвищення рейтингу ВНЗ на основі реалізації бренд-орієнтованої стратегії розвитку
https://core.ac.uk/download/pdf/48404722.pdf
Шевченко О.Л. Особливості створення і розвитку бренда вищого навчального закладу
http://ir.kneu.edu.ua/bitstream/2010/24541/1/36-38.pdf
Роль бренда освіти в інноваційному розвитку країни
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/miceru_2016_1_11.pdf