Автор вопроса: Даша из города: Київ :: Вопрос: 43091 |
Даша спрашивает:
Інклюзивна освіта
Наш ответ:
Доброго дня, Даша! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Ганенко О. Діти з порушенням зору: упродовж освітнього процесу : інклюзія / О. Ганенко // Дефектолог. - 2018. - № 10. - С. 7-13.
Денисенко Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку / Л. А. Денисенко // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 12. - С. 13-16.
Димиденко Т. В. Кому і чому важко дається математика : професійні орієнтири / Т. В. Димиденко // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 12. - С. 2-5.
Іванюк О. Організація єдиного інклюзивного освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва / О. Іванюк, В. Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15.
Ілляшенко Т. Реформування початкової школи: як допомогти дітям із труднощами в навчанні : як допомогти дітям-переселенцям / Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 23-24. - С. 20-29.
[Інклюзивне навчання] // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2018. - № 14. - Методичний порадник. - 2018. - Вип. 7. - С. 6-7.
Коршенко Н. Корекція психофізичного розвитку дитини : перспективне планування програмового матеріалу відповідно до лексичних тем (вересень-травень) / Н. Коршенко // Дефектолог. - 2018. - № 8. - С. 4-43.
Лаєвська Н. Сенсорна інтеграція : інноваційні технології : інклюзивна освіта / Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 21-22. - С. 58-95.
Мартинчук О. Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність : у фокусі: інклюзивна освіта / О. Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5.
Мішина А. Особливі діти в умовах ЗЗСО : практично-методичні поради / А. Мішина, Т. Доценко, О. Павлюченко // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2018. - № 24. - Методичний порадник. - 2018. - Вип. 12. - С. 5-25.
Нікуліна С. М. Лісовий гість : самопідготовка для учнів 5-го класу з вадами розумового розвитку / С. М. Нікуліна // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 12. - С. 6-10.
Поліщук К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю : із досвіду роботи / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко // Дитина з особливими потребами. - 2018. - № 9. - С. 26-31. - Продовж. Початок № 8, 2018.
Попова О. Діти з особливими освітніми потребами : розвиток інклюзивної освіти в Україні : інклюзивна освіта / О. Попова // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 13-14. - С. 90-96.
Попова О. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : заняття з елементами тренінгу / О. Попова, С. Киричок // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 15-16. - С. 10-27.
Скрипник Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти : у фокусі: інклюзивна освіта / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9.
Трубіцина Ю. Розуміння інклюзії - рівність прав : заняття з елементами тренінгу : робота з батьками / Ю. Трубіцина // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 13-14. - С. 64-69.
|
|
|