Виртуальная библиографическая справка. Объединенная справочная служба публичных библиотек Украины
     
   
     
Привет, Гость :: Вход
українська мова     русский язык

Лимит вопросов на сегодня: 35 .:. Вопросов в базе: 46250
   


Автор вопроса: Юлія из города: Львів :: Вопрос: 43604  
Юлія спрашивает:
Прошу допомоги у пошуку літератури для написання магістерської роботи на тему: Особливості адаптації до навчання у інклюзивній школі дітей молодшого шкільного віку із інтелектуальними порушеннями. Дякую Вам!
Наш ответ:
Доброго дня, Юліє! Ми вже відповідали на подібне запитання: Віртуальна бібліографічна довідка — Розширений пошук — Пошук за: Номером запитання — №№ 43381; 43473; 43564. Також радимо Вам переглянути наступні джерела за Вашим запитом:
Акішина С. "Діти дощу" : корекційна педагогіка : [методичні рекомендації щодо роботи з аутистами] / С. Акішина // Початкове навчання та виховання. — 2012. — № 16-18. — С. 60-61.
Архіпова В. Готовність дітей до школи: граючись, розвиваємось : корекційно-розвивальна програма готовності дітей до навчання / В. Архіпова // Психолог дошкілля (Шкільний світ). — 2012. — № 2. — Вкладка. — 2012. — № 2. — С. 1-24.
Бабюк О. Інтеграція навчально-виховного і корекційного процесів у початковій школі / О. Бабюк [и др.] // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2011. — № 25. — С. 2-23.
Борцова М. Особливості інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. Борцова // Освіта Сумщини. — 2015. — № 2. — С. 6-8.
Бугайчук А. Інклюзивний освітній простір: ідеї та рекомендації : тема / А. Бугайчук // Школа (Шкільний світ). — 2019. — № 8. — С. 52-71.
Домбровська В. Подолання вад письма : корекційні завдання для учнів 1-4-х класів / В. Домбровська // Початкова освіта (Шкільний світ). — 2011. — № 26. — С. 2-31.
Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / уклад. Н. Заєркова, А. Трейтяк. – Київ : 2016. – 68 с. — Електрон. дані. —
http://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2016/08/n_zaerkova_a_trejtyak_inkl_osvita_vid_a_do_ya.pdf
Інклюзивна освіта: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок» [Електронний ресурс] // На Урок [веб-сайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://naurok.com.ua/post/inklyuzivna-osvita-dobirka-materialiv-iz-biblioteki-na-urok. — Назва з екрана. — Дата звернення 27.11.2019
Калина Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Л. Калина // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 17-18. — С. 78-95.
Кучков І. Урок ритміки у 3 класі школи інтенсивної педагогічної корекції : для учнів із затримкою психічного розвитку / І. Кучков // Початкова школа. — 2011. — № 10. — С. 34-36.
Макаренко Л. Розвиток мовлення учнів молодших класів спеціальної школи на уроках курсу "Я і Україна" : корекційна педагогіка : [для дітей з вадами розумового розвитку : методичні поради, розробки уроків] / Л. Макаренко, І. Бугло, Н. Островська // Початкове навчання та виховання. — 2012. — № 12. — С. 16-31.
Оржаховська Л. Специфіка роботи з розумово відсталими учнями : корекційна педагогіка : [методичні рекомендації, конспект уроку математики в 2-му класі спецшколи] / Л. Оржаховська // Початкове навчання та виховання. — 2012. — № 16-18. — С. 56-59.
Поліщук К. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю : із досвіду роботи / К. Поліщук, О. Сизоненко, Н. Шевченко // Дитина з особливими потребами. — 2018. — № 9. — С. 26-31.
Прищепа О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма : методика навчання / О. Прищепа // Початкова школа. — 2017. — № 11. — С. 17-19.
Рібцун Ю. Ігрові прийоми з розвитку лексико-граматичної складової мовлення дітей з порушеннями мовлення / Ю. Рібцун // Початкова школа. — 2010. — № 12. — С. 52-55.
Романцов С. Виховання дитини з особливими освітніми потребами : переваги позашкільної освіти : [інклюзивна освіта: організація групи, роль батьків : методичні поради] / С. Романцов // Позашкілля (Шкільний світ). — 2013. — № 2. — С. 14-18.
Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі : освіта вчителя / Т. Сак // Початкова школа. — 2017. — № 7. — С. 47-49.
Скрипник Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти : у фокусі: інклюзивна освіта / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. — 2018. — № 10. — С. 6-9.
Соціальна адаптація дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] // Острів знань [веб-сайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : http://inclusive.ostriv.in.ua/publication/code-58B75F76EAC55/list-2A89DA0F727. — Назва з екрана. — Дата звернення 27.11.2019Соціальна адаптація дітей з особливими освітніми потребами за допомогою казкотерапії [Електронний ресурс] // Всеосвіта [веб-сайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/socialna-adaptacia-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-za-dopomogou-kazkoterapii-31418.html. — Назва з екрана. — Дата звернення 27.11.2019
Ціотова Л. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної комтентності дітей з вадами зору / Л. Ціотова // Дошкільне виховання. — 2011. — № 3. — С. 26-29.
Шевченко Н. Скарбничка здоров'я : інтегроване заняття для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Н. Шевченко // Дитина з особливими потребами. — 2018. — № 11. — С. 8-11.
Шуліменко Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі : освіта вчителя / Л. Шуліменко // Початкова школа. — 2017. — № 10. — С. 55-57.

.: Раздел: Педагогика. Психология :: 26.11.2019 14.21.01 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.158521 seconds