Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 46078
   


Автор запитання: Кріс із міста: Львів :: Запитання: 44149  
Кріс запитує:
Доброго дня! чи не могли б ви допомогти мені з темою:"мотивація в викладачів"
Наша відповідь:
Доброго вечора! Пропонуємо переглянути наступну літературу:

Вакуленко В. Роль професійної мотивації в розвитку професіоналізму викладача вищої школи [Електронний ресурс] / В. Вакуленко // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 16-19. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_5

Керекеша, О. В.Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності [Електронний ресурс] / О. В. Керекеша // Інноваційна педагогіка. — 2019. — № 10, т. 2. — С. 83-87. — Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_2/21.pdf

Морзе Н. В. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, С. В. Василенко, М. А. Гладун // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 5. - С. 160-177. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_5_21

Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів [Електронний ресурс] / О. О. Музика // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 163-172. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_15

Приходько Т. П. Актуалізація мотивації на педагогічну самоорганізацію викладачів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. П. Приходько // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 91–96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_16

Романовський О. Мотиваційно-цільові характеристики професійної успішності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. Романовський, Г. Попова, І. Штученко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2019. - № 1. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2019_1_3

Рябенко Є. М. Принцип людиноцентризму в управлінні вищою освітою: мотиваційні аспекти професійної діяльності викладача як суб’єкта освітнього процесу [Електронний ресурс] / Є. М. Рябенко //Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2014. - Вип. 56. - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2014_56_6

Севастьянова Ж. В. Професійна мотивація викладача вищого навчального закладу як психологічна проблема [Електронний ресурс] / Ж. В. Севастьянова // Правничий вісник Університету "КРОК". - 2011. - Вип. 10. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvuk_2011_10_26

Сиско Н. М. Мотивація як важливий чинник неперервного професійного розвитку викладача закладу професійної освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Сиско // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2018. - Вип. 24. - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2018_24_51

Сущенко Л. О. Психологічні особливості мотиваційної сфери викладача вищої школи як умова розвитку його інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / Л. О. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 52. - С. 296-303. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_52_41

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.05.2020 17.02.43 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.1912 seconds