Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45693
   


Автор запитання: Ігор із міста: Пирятин :: Запитання: 44649  
Ігор запитує:
Доброго дня! Підкажіть матеріали про соціальну рекламу в медіа. Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Ігоре! Перегляньте наступні джерела:
Актуальні питання масової комунікації. Вип. 4 / ред.: В. Різун; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка ; Ін-т журналістики. - Київ, 2003. - 65 с.
Андрусенко А. Соціальна реклама в Україні: здобутки та перспективи / А. Андрусенко // Маркетинг в Україні. — 2006. — №1. — С. 4-5.
Горевалов С. І. Засоби масової комунікації: формування інформаційного суспільства : моногр. / С. І. Горевалов, О. В. Безручко, Н. І. Зикун, В. В. Осипенко, С. А. Стародуб, О. М. Холод, Ю. І. Шмига; Київ. міжнар. ун-т. - Київ, 2010. - 320 c.
Демченко С. В. Медіаполітична система в сучасній Україні (інтегрована комунікаційна модель) : автореф. ...канд. політ. наук: 23.00.02 / С. В. Демченко; Дніпропетр. нац. ун-т. - Дніпропетровськ, 2004. - 18 c.
Примак Т. Якою має бути соціальна реклама? / Т. Примак // Маркетинг в Україні. — 2006. — № 5. — С. 19-24.
Ученова В. В. Социальная реклама : учеб. пособие / В. В. Ученова, Н. В. Старых. – М. : Индек-сМедиа, 2006. – 304 с.
Горбенко Г. В. Практика соціальної реклами в сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / Г. В. Горбенко // Current Issues of Mass Communication. – 2013. - № 14. – С. 10-13. – Режим доступу: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/apmk_2013_14_4.pdf.
Грабчак О. В. Соціальна реклама та її роль у процесах саморегуляції суспільства [Електронний pесурс] / О. В. Грабчак // Зб. наук. праць Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна. - 2015. - Вип. 24. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2015_24_7.
Лаврик О. В. Соціальна реклама в соціальному в сучасному медіапросторі [Електронний pесурс] / О. В. Лаврик // Ученые записки Таврич. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Серия: Филология. Социальная коммуникация. – 2008. – Т. 21. №1. - С. 65-70. – Режим доступу: http://sn-philol.cfuv.ru/wp-content/uploads/2016/12/lavrik.pdf.
Соціальні комунікації / ред. В. Д. Демченко. - Дніпропетровськ, 2008. - 275 с. - (Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Сер. Літературознавство. Журналістика; N 12, т. 16, вип. 10).
Николайшвили Г. Г. Коммерческая, политическая, социальная реклама: сотрудничество или конкуренция [Електронний pесурс] / Г. Г. Николайшвили. — Режим доступу: http://www.socreklarna.ru/srarticle.php7artiid–51.
Прищенко С. В. Екологічна соціальна реклама в структурі медіапростору [Електронний ресурс] / С. В. Прищенко // Культурологічна думка. - 2016. - № 10. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2016_10_32.
Третина соціальної реклами на телебаченні - це прихована політична або комерційна реклама - дослідження: експерти надали рекомендації щодо вдосконалення регулювання соціальної реклами в Україні [Електронний pесурс] // Детектор-медіа : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: https://detector.media/infospace/article/138805/2018-06-23-tretina-sotsialnoi-reklami-na-telebachenni-tse-prikhovana-politichna-abo-komertsiina-reklama-doslidzhennya/. - Назва з екрана.
Форманюк К. Особливості соціальної реклами на українському телебаченні [Електронний pесурс] / К. Форманюк // Науковий блог : [вебсайт Національного університету «Острозька академія»]. – Електронні дані. - Режим доступу: https://naub.oa.edu.ua/2015/особливості-соціальної-реклами-на-ук/. – Назва з екрана.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 2.09.2020 14.02.47 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.262306 seconds