Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 46236
   


Автор запитання: Анна із міста: Київ :: Запитання: 44802  
Анна запитує:
Добрий вечір! Допоможіть мені, будь ласка, знайти літературу, статті, журнали на таку тему "Психологічний супровід розвитку пам'яті в учнів молодшого шкільного віку". Завчасно дякую Вам!
Наша відповідь:
Пропонуємо переглянути наступну літературу:Біла І. Психолого-педагогічний супровід розвитку базових характеристик здібностей дитини [Електронний ресурс] / І. Біла // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2017. — Вип. 23(1). — С. 50-56. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_23(1)__10
Бужинська С. М. Дослідження модально-специфічних форм пам’яті у молодших школярів [Електронний ресурс] / С. М. Бужинська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. — 2014. — № 3. — С. 91-98. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2014_3_16
Бужинська С. М. Особливості розвитку модально-специфічної пам’яті у молодших школярів [Електронний ресурс] / С. М. Бужинська // Наука і освіта. — 2013. — № 7. — С. 125-130. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_7_29
Єльчанінова Т. М. Психологічний супровід розвитку уваги першокласників: основні положення впровадження корекційно-розвивальної програми у навчальний процес [Електронний ресурс] / Т. М. Єльчанінова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2012. — Вип. 43(2). — С. 90-100. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_43(2)__13
Єльчанінова Т. М. Психологічний супровід розвитку уваги першокласників: основні положення впровадження корекційно-розвивальної програми у навчальний процес (частина 2) [Електронний ресурс] / Т. М. Єльчанінова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2012. — Вип. 44(1). — С. 65-71. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(1)__10
Найчук В. В. Особливості динаміки модально-специфічної пам’яті в процесі розвитку естетичного сприйняття у молодших школярів [Електронний ресурс] / В. В. Найчук // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2014. — Вип. 49. — С. 87-96. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_12
Оклі Б. Навчитися вчитися : як запустити свій мозок на повну / Б. Оклі ; пер. з англ. А. Замоцний. — Київ : Наш формат, 2018. — 270 с.
Оклі Б. Уроки без мороки : хороші оцінки без зайвих страждань / Б. Оклі, Т. Сейновскі, Е. Макконвіл ; пер. з англ. Д. Кожедуб. — Київ : Наш формат, 2019. — 216 с.
Семенова О. О. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів на етапі переходу в основну школу [Електронний ресурс] / О. О. Семенова // Таврійський вісник освіти. — 2013. — № 2. — С. 181-187. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2013_2_34
Ступачук, В. Розвиток пам'яті в процесі навчальної діяльності молодших школярів : практичний досвід / В. Ступачук // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2013. — № 2. — С. 11-17.
Хомуленко Т.Б. Модально-специфічна пам’ять як чинник успішності навчання молодших школярів [Електронний ресурс] / Т.Б. Хомуленко, С.М. Бужинська // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. — 2016. — Вип. 52. — С. 202-214. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_52_24
Ярослав Н. С. Психологія молодшого школяра : Навч.-метод. посіб. / Н. С. Ярослав, О. П. Никоненко; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. — Ніжин, 2005. — 166 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 27.10.2020 18.29.33 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.155526 seconds