Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для димломної роботи по темі "Усні форми рекламування до виникнення радіо". Дякую
Доброго дня, Ірино! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Березин В. М. «Объединительная миссия» массовой культуры: роль рекламы / В. М. Березин // Вестник электронных и печатных СМИ. Академия медиаиндустрии. – 2008. – № 18. – С. 17–29.
Гулакова Г. В. Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного
Землянова Л. М. Гуманитарная миссия современной глобализирующейся коммуникативистики / Л. М. Землянова. – Москва : МГУ, 2010. – 272 с.
Крайнікова Т. С. Культура медіаспоживання в Україні: актуальний стан і механізми формування : автореф. дис. д-ра наук із соц. комунік. / Т. С. Крайнікова. – Київ, 2010. – 28 с.
Ромат Е. В. Реклама. История. Теория. Практика / Е. В. Ромат. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 544 с.
Становление и развитие рекламного дела в Украине [Електронний ресурс]. – Режим доступа:
http://reklamigo.ru/stanovlenie-dela-v-ukraine15.html.
Старьев Т. А. История рекламы: ярмарочная реклама [Електронний ресурс] / Т. А. Старьев. – Режим доступа:
http://www.advertiser-school.ru/advertising--history/russian-fair-ad.html.
управління : автореф. дис. канд. наук з держ. управління / Г. В. Гулакова. – Донецьк, 2013. – 29 с.
Фурдуй М. Мовні засоби увиразнення рекламних текстів [Електронний ресурс] / М. Фурдуй. – Режим доступу:
http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=298.
Хоменко І. В. Художнє радіомовлення у системі соціальних перетворень : автореф. дис. д-ра наук із соц. Комунік / І. В. Хоменко. – Київ, 2013. – 32 с.