Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 46071
   


Автор запитання: Ірина із міста: Житомир :: Запитання: 44837  
Ірина запитує:
Доброго дня, допоможіть підібрати літературу по темі: "Аудіореклама в Україні періоду 20-90-х років ХХ ст.". Дякую
Наша відповідь:
Доброго дня, Ірино! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – file:///C:/Users/User/Desktop/drsk_2014_4_33.pdf
https://www.slideshare.net/balm/aref-shaporenko-v
https://bazilik.media/iakoiu-bula-reklama-v-ukraini-u-90-kh-rokakh/
file:///C:/Users/User/Desktop/VKNU_Ekon_2010_119_18.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/Ms_2015_1(2.1)__12.pdf
http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2016/17-2016/16.pdf
http://repository.dnu.dp.ua:1100/upload/703d0e5c921b23892ede95235a321740METODICHKA-ISTORIYA-REKLAMY'.pdf
http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/356/1/Марунич А. В. Етапи розвитку української реклами.pdf
http://www.korekta-vvk.com/pres-kafe/avtory/o-karpenko/1-2

– Іванова І.Б. Історія української реклами: мовностилістичний аспект / І. Б. Іванова ; [наук. ред. Л. І. Мацько] ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Харків : Юрайт, 2016. – 371 с. : іл.
– Скибінський С.В. Історія реклами і PR : навч. посіб. / С.В.Скибінський ; Центр. спілка споживчих т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. – Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2016. – 371 с. : табл.
– Матвійчук Б. С. Історія становлення реклами: опрацювання наукової літератури / Б. С. Матвійчук // Вісник Національної Академії керівних кадрів культури і мистецтв. – 2014. – № 1. – С. 80-85.
– Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку / В. В. Шапоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. - 2013. - Серія : Соціальні комунікації, № 1074. Вип. 5. - С. 66-70.
– Топчій Ю. Історія розвитку реклами / Ю. Топчій // Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість : зб. матеріалів VIII Всеукр. науково-практичної конференції, Київ, 12-13 трав. 2005 р. : у 6 т. - Київ, 2005. - Т. 3. - С. 312-315.
– Купрій І. М. Феномени телевізійної реклами в соціокультурних процесах 20 століття / І.М. Купрій // Наукові записки : зб. наук. статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2004. - Вип. 55 : Педагогічні та історичні науки. - С. 240-259.
– Мова. Суспільство. Журналістика : зб. матеріалів і тез XXI між нар. науково-практичної конференції з проблем функціонування і розвитку української мови "Мова. Суспільство. Журналістика" (Київ, 3 квіт. 2015) / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики ; ред.-упоряд.: А. Мамалига, Д. Данильчук. - Київ : Паливода А. В., 2015. - 116 с.
– Вітренко А. Історичні передумови виникнення та особливості розвитку реклами в Україні / А. Вітренко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2010. - Вип. 119. - С. 51-55.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 4.11.2020 11.19.28 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.16753 seconds