– Черемних І. В. Рейтингові методики маркетингових досліджень телевізійної аудиторії України. Наукові записки Ін-ту журналістики, 2006. Вип. 23. С. 173–179.
– Балюн О. О. Актуальні питання досліджень телевізійної аудиторії України / О. О. Балюн // Поліграфія і видавнича справа. - 2017. - № 1. - С. 145-153.
– Мельничук М.В. Телевізійна аудиторія як одна з проблем сучасного телебачення / М. В. Мельничук // Вісник Державної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2010. - № 2. - С. 184-188.
– Федорчук Л. Телевізійна аудиторія: нові концепції і технології дослідження // Теле- та радіожурналістика : збірник наукових праць / Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка ; редкол.: В.В. Лизанчук, І.В. Крупський, Н.Є. Михайличенко [та ін.]. – Львів, 2018. – Вип. 17. – С. 64-70.