Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45886
   


Автор запитання: Ірина із міста: Житомир :: Запитання: 45004  
Ірина запитує:
Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу по темі "Комерційна та некомерційна радіореклама на сучасних радіосанціях". Дякую!
Наша відповідь:
Доброго дня, Ірино! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями: – https://buklib.net/books/22756/
file:///C:/Users/User/Desktop/Nzizh_2015_61_13.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/hak_2011_33_18.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/drsk_2014_4_33.pdf
https://urd.com.ua/ua/reklama-na-radio
http://www.rusnauka.com/1_NIO_2011/Economics/78051.doc.htm
https://studme.com.ua/14131128/marketing/osobennosti_reklamy.htm
https://leosvit.com/art/yak-pracyuye-reklama-na-radio
http://www.motivatorplus.com/reklama-na-radio-2/
https://ua-referat.com/Особливості_радіореклами
https://creativesmm.com.ua/pravyla-efektyvnoho-pr/

– Реклама та PR у масовоінформаційному просторі / T. Ю. Ковалевська, Н. В. Кондартенко, Н. В. Кутузова та ін. – Одеса, 2009. – 400 с.
– Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: специфіка усних комерційних повідомлень у різні періоди / В. В. Шапоренко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2014. – № 4. – С. 152-156.
– Шапоренко В.В. Сучасна українська радіореклама: типологія жанрів та культурологічні особливості : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Шапоренко Валерія Володимирівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2016. - 16 с.
– Джулер А. Д. Креативные стратегии в рекламе / под общ. ред. Ю. Каптуревского. - 7-е изд. - Санкт-Петербург : Питеp, 2002. - 384 с. - (Маркетинг для профессионалов)
– ШамхаловаС. Ш. Теле- и радиореклама : секреты завоевания потребителей / С. Ш. Шамхалова. - 2-е изд. - Москва : Дашков и К, 2012. - 144 с.
– Шапоренко В. В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку / В. В. Шапоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна / М-во освіти і науки України, Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2013. - Серія : Соціальні комунікації, № 1074. Вип. 5. - С. 66-70

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 10.12.2020 11.17.19 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.154502 seconds