Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 32 .:. Запитань у базі: 45988
   


Автор запитання: Антоніна із міста: Рівне :: Запитання: 45040  
Антоніна запитує:
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, з літературою до реферату на тему Роль політичної реклами у виборчому процесі. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Антоніно! Пропонуємо вашій увазі такі джерела:
Бабіна В. Реклама як комунікативна технологія у політичному просторі [Електронний ресурс] / В. Бабіна. // Політологічні записки. — 2012. — № 6. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2012_6_42.
Боярська О. Політична реклама в організаційно-планувальному контексті застосування сучасних політичних технологій [Електронний ресурс] / О. Боярська // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Історія. Політологія. — 2018. — Вип. 21. — С. 99-105. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ip_2018_21_15.
Ворначева Т. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т. Ворначева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Київ, 2006. — 19 с.
Ганжуров Ю. Політична реклама: комунікативний формат і електоральна результативність [Електронний ресурс] / Ю. Ганжуров // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. — 2008. — Вип. 38. — С. 66-76. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2008_38_9.
Гурицька М. Політична реклама як невід’ємна складова виборчого процесу [Електронний ресурс] / М. Гурицька. // Політологічні записки. — 2013. — № 7. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Polzap_2013_7_24.
Заславська О. Засоби масової інформації як інструмент моделювання політичної свідомості у виборчій кампанії (на матеріалах президентських і парламентських виборів 2004 - 2006 рр.): автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / О. Заславська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — Київ, 2008. — 19 с.
Зельман О. Виборчі технології та політична реклама як інструмент становлення політичного лідера [Електронний ресурс] / О. Зельман // Грані. — 2016. — № 1. — С. 30-34. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2016_1_7.
Лепська Н. Рекламна комунікація як символічний ресурс формування політичної компетенції [Електронний ресурс] / Н. Лепська // Політичний менеджмент. — 2012. — № 1-2. — С. 143-152. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2012_1-2_20.
Машевська А. Типи політичної реклами у практиці пострадянської політичної комунікації: досвід для сучасної України [Електронний ресурс] / А. Машевська // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. — 2012. — Вип. 3. — С. 220-226. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2012_3_36.
Редькіна Г. Маніпулятивний вплив засобів масової інформації у сфері політичної реклами [Електронний ресурс] / Г. Редькіна // Гілея: науковий вісник. — 2019. — Вип. 151(3). — С. 67-71. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2019_151(3)__15.
Редько В. Реклама як засіб політичного вибору [Електронний ресурс] / В. Редько // Нова парадигма. — 2014. — Вип. 122. — С. 120-130. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2014_122_16.
Станецька В. Маніпулятивні технології в політичній рекламі [Електронний ресурс] / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. — 2011. — Вип. 98(2). — С. 128-129. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_98(2)__50.
Станецька В. Реклама як засіб формування іміджу політичного лідера [Електронний ресурс] / В. Станецька // Актуальні проблеми міжнародних відносин. — 2011. — Вип. 95(2). — С. 179-181. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2011_95(2)__73.
Яцунська О. Особливості політичної реклами на дострокових парламентських виборах в Україні [Електронний ресурс] / О. Яцунська // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Політологія. — 2008. — Т. 93, Вип. 80. — С. 82-86. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdupol_2008_93_80_21.

.: Розділ: Держава і право :: 17.12.2020 09.17.09 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.155881 seconds