Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45695
   


Автор запитання: Анна із міста: Херсон :: Запитання: 45064  
Анна запитує:
Добрий день, допоможіть у пошуку літератури для написання дисертації на тему "Післядипломна освіта педагогічних працівників дошкільних закладів 50-ті-поч. 90-х рр. ХХ століття". Дякую!
Наша відповідь:
Анно, добрий день! Радимо скористатися такими джерелами інформації:

Баяновська М. Р. Післядипломна освіта педагогів: структурно-функціональний аналіз. URL : https://cutt.ly/UyE7qBC

Берека В. Роль інституту післядипломної педагогічної освіти у формуванні особистісно-професійної компетентності педагога дошкільної освіти [Електронний ресурс] / В. Берека // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(2). - С. 210-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(2)__37

ВовкЛ. П.Громадсько-педагогічнесподвижництвовУкраїні (етапи і особливості) / Л. П. Вовк. – Київ, 1997. – 178 с.

Гладуш В. А. Тенденції розвитку форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 9. - С. 10-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2019_9_4

Дошкільна освіта як складова системи безперервної освіти України (1991 - 2006) : наук.-допом. бібліогр. покажч. / ред.: П. І. Рогова; АПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського, Ін-т пробл. виховання, Наук. б-ка Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 149 c. - укp.

Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини : 2013 р., Умань. Ч. 2 :[Досліджено становлення та розвиток системи підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти в Україні (1900 - 2012 рр.)] / ред.: М. Т. Мартинюк, Н. С. Побірченко, О. М. Коберник, В. Г. Кузь, Д. І. Пащенко, Т. М. Тищенко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 384 c. - укp. - рус.

Історичний досвід, стан та перспективи підготовки педагогічних і соціально-педагогічних кадрів до роботи з різними соціальними групами : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 5 листоп. 2011 р., Чернівці / ред.: І. М. Зварич, В. І. Докаш, Д. І. Пенішкевич; НАПН України, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, Вищ. шк. соц. і техн. наук (Радом, Польща), Катол. ун-т (Фрайбург, Німеччина). - Чернівці : Рута, 2011. - 532 c. - укp.

Кабан, Лариса. Історія навчального закладу: від Інституту удосконалення вчителів до Академії неперервної освіти [Текст] / Лариса Кабан, Ольга Рокицька // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукраїнський науково-практичний журнал. - 2015. - № 6. - С. 78-87. - Бібліогр. в кінці ст.

Квасецька Я. Професійна підготовка вихователів довкілля на західноукраїнських землях: історичний аспект : монографія / Ярина Квасецька. – Чернівці : Зелена Буковина, 2017. – 352 с.

Крисюк С. В. Становлення та розвиток післядипломної освіти педагогічних кадрів України (1917–1995 рр.) : автреф. дис. … д-ра. пед. наук : 13.00.01 / 13.00.04 / Київський університет ім. Тараса Шевченка. Київ, 1996. 47 с.

Левітас, Ф. З історії КМПУ імені Б. Д. Грінченка : До 70-річчя інституту післядипломної педагогічної освіти КМПУ ім. Б. Д. Грінченка / Ф. Левітас, Н. Клименко // Історія в школі. - 2009. - № 9. - С. 14-17

Опольська, А. В.Ретроспективний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні у вітчизняних наукових дослідженнях (кінець XIX- 50-ті рр. XX ст.) [Текст] / А. В. Опольська // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 3. - С. 71-79. - Бібліогр. в кінці ст.

Опольська А. В. Розвиток післядипломної педагогічної освіти в Україні (70–80-ті роки ХХ століття)
https://www.researchgate.net/publication/288871870_Rozvitok_pisladiplomnoi_pedagogicnoi_osviti_v_Ukraini_70-80-ti_roki_HH_stolitta

Педагогічна освіта в Україні і Польщі: реалії та перспективи = Pedagogiczna oswiata na Ukrainie i w Polsce: realia i perspektywy : зб. наук. пр. / ред.: Д. Герцюк, Р. Куха. - Л., 2008. - 347 c. - укp.

Протасова Н. Г. Теоретико-методичні основи функціонування системи післядипломної освіти педагогів в України : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Київ, 1999. 33 с.

Прималенный, В. В. До питання періодизації розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні [Текст] / В. В. Прималенный // Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. Р. С. Гуревич. - Вінниця, 2013. - Вип. 1. - С. 222-225. - Бібліогр. в кінці ст.

Притуляк Л. М. Проблема заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Притуляк; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2014. - 20 c. - укp.

Розвиток післядипломної педагогічної освіти України в умовах інтеграції [Текст] : матеріали щорічної звітної Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 15-річчю Академії педагогічних наук України, 11-12 квітня 2007 р. / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ; ред. колегія: В. В. Олійник [и др.]. - Донецьк : [б. и.], 2007. - 388 с.

Самсонова О. О. Розвиток професіоналізму вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. О. Самсонова; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2016. - 20 c. - укp.

Стражнікова І. В. Історіографія розвитку педагогічної науки у дослідженнях Західного регіону України (друга половина XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / І. В. Стражнікова; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2015. - 39 c. - укp.

Томей, О. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку психологічної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти [Текст] / О. П. Томей // Вісник післядипломної освіти : Збірник наукових праць / Центр. ін-т післядимлом. пед. освіти, Асоціація безперервної освіти дорослих. - К. : Міленіум, 2006. - Вип. 3. - С. 45-54

Чаговець А. І.Науково-педагогічна проблема заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення (друга половина XX ст.) / А. І. Чаговець, Л. М. Притуляк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 9. - С. 70-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Червінська О.Ю. Післядипломна педагогічна освіта в Автономній Республіці Крим: періодизація її становлення та розвитку // Освіта Донбасу. - 2006. - №3-4. - С. 106 – 112.

Червінська О.Ю. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у Кримській автономній республіці. // Історичний аспект // Горизонты образования. - 2003. - № 2 (3). – С. 68.

Швед Г. В. Аналіз поняття «Розвиток післядипломної освіти педагогічних працівників закладів дошкільної освіти» // Педагогічний альманах. – 2020. – Вип. 45. – 265-270.

Яценко В. В. Проблема підготовки кадрів для дошкільної освіти в історії вітчизняної педагогічної думки (початок XX століття - 1941 р.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. В. Яценко; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2014. - 20 c. - укp.

Яценко В. Пepioдизaцiя становлення системи підготовки кадрів дошкільної освіти в історії вітчизняної педагогічної думки (початок ХХ ст. – 1941 р.) [Електронний ресурс] / В. Яценко. // Теорія та методика управління освітою. - 2013. - Вип. 10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2013_10_52

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 24.12.2020 14.05.41 :.
.: Черкаська обласна бібліотека для дітей :.
   

Generated in 0.242833 seconds