Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Євген із міста: Хмельницький :: Запитання: 45068  
Євген запитує:
Добрий день! Цікавить інформація про радіорекламу. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Євгене! Ми вже відповідали на подібне питання: Віртуальна довідка - Розширений пошук - Пошук за номером запиту - № 44704; 44864. Також додатково пропонуємо вам опрацювати такі джерела інформації:
Гиріна Т. Зародження радіореклами як передумова інституціоналізації та конвергенції радіомовлення [Електронний ресурс] / Т. Гиріна // Молодий вчений. — 2018. — № 1(2). — С. 642-645. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_1(2)__21.
Карпенко Ю. Регіональний ринок радіореклами: тенденції та перспективи розвитку / Ю. Карпенко // Актуал. проблеми економіки. — 2004. — № 7. — С. 82-87.
Ковтун Н. Колективний характер комуніканта в аспекті технології продукування радіореклами [Електронний ресурс] / Н. Ковтун // Теле- та радіожурналістика. — 2013. — Вип. 12. — С. 312-318. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2013_12_58.
Ковтун Н. Рекламний радіодискурс: соціокомунікативний та лінгвальний аспекти : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Н. О. Ковтун; Ін-т журналістики, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Київ, 2010. — 16 c.
Кривка Е. Функціональні особливості радіореклами в соціальних комунікаціях [Електронний ресурс] / Е. Кривка // Теле- та радіожурналістика. — 2019. — Вип. 18. — С. 171-178. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_23.
Улітіна Н. Лінгвальні характеристики слогана як компонента звукової реклами (експериментально-фонетичне дослідження на матеріалі англомовної теле- та радіореклами): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Н. Улітіна ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. — Одеса, 2010. — 20 с.
Шапоренко В. Жанрова система української радіореклами: специфіка усних комерційних повідомлень у різні періоди / В. Шапоренко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. — 2014. — Вип. 4. — С. 152-156.
Шапоренко В. Звукові засоби створення радіорекламного образу: жанровий аспект [Електронний ресурс] / В. Шапоренко // Інформаційне суспільство. — 2013. — Вип. 17. — С. 64-68. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_16.
Шапоренко В. Тенденції розвитку сучасної української радіореклами: жанровий аспект [Електронний ресурс] / В. Шапоренко // Наукові записки Інституту журналістики. — 2015. — Т. 61. — С. 67-71. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2015_61_13.
Шапоренко В. Жанрова система української радіореклами: етапи розвитку [Електронний ресурс] / В. Шапоренко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. — 2013. — Т. 1074, Вип. 5. — С. 66-70. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_19.
Шапоренко В. Сучасна українська радіореклама: типологія жанрів та культурологічні особливості : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. Шапоренко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2016. — 16 c.

.: Розділ: Культура. Мистецтво. Преса :: 28.12.2020 10.29.23 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.451509 seconds