Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Яна із міста: Київ :: Запитання: 45096  
Яна запитує:
Доброго дня! Допоможіть підібрати літературу за темою "Високотехнологічний маркетинг". Дякую.
Наша відповідь:
Доброго дня, Яно! Перегляньте наступні джерела:
Васильців Т. Г. Механізми та засоби активізації інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівлі / Т. Г.Васильців, І. О. Орлик , С. А. Рудик // Вісник Хмельниц. нац. ун-ту. Серія: Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 102–109.
Гриньова В. М. Соціально-економічні проблеми інноваційного розвитку підприємств : моногр. / В. М. Гриньова, О. В. Козірєва. – Харків : ІНЖЕК, 2006. – 192 с.
Птащенко О. В. Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринках / О. В. Птащенко // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. – 2017. – № 6 (117). – С. 72–79.
Данько Т. В. Високотехнологічний маркетинг на світових ринках [Електронний ресурс] // Менеджмент, маркетинг та інтелектуальний капітал в глобальному економічному просторі : [моногр.] / під наук. ред. П. Г. Перерви, О. І. Савченко, В. Л. Товажнянського. – Харків : Цифрова друкарня №1, 2012. – С. 474-488. - Режим доступу: http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/12526/3/Danko_Vysokotekhnolohichnyy_2012.pdf.
Лупак Р. Напрями реалізації потенціалу сектора інформаційно-комунікаційних технологій у контексті забезпечення якісних характеристик функціонування внутрішнього ринку та розвитку інформаційного суспільства в Україні [Електронний ресурс] / Р. Лупак // Галицький економ. вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2019. — Т. 60. — № 5. — С. 79–94. — (Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці). - Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/30926/2/GEB_2019v60n5_Lupak_R-Directions_of_the_potential_79-94.pdf.
Наука як інноваційна діяльність [Електронний ресурс] : інформаційний список літератури / Держ. науково-технічна б-ка України. - Режим доступу: https://dntb.gov.ua/wp-content/uploads/2019/05/Наука-як-інноваційна-діяльність.pdf.
Птащенко О. В. Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринку [Електронний ресурс] / О. В. Птащенко, В. В. Кошарна, А. О. Станкова // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. - 2018. - С. 297-300. - Режим доступу: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/9588/1/20180329_Cluster_P297-300.pdf.
Формування виробничої програми випуску високотехнологічної продукції. Особливості просування наукомісткої продукції Наукоємна продукція і ринок інновацій [Електронний ресурс] // Club-sonata.ru : [вебсайт]. - Електронні дані. - Режим доступу: https://club-sonata.ru/uk/formirovanie-proizvodstvennoi-programmy-vypuska-vysokotehnologichnoi.html. - Назва з екрана.

.: Розділ: Економіка. Фінанси :: 8.01.2021 11.28.45 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.240349 seconds