Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Христина із міста: Львів :: Запитання: 45219  
Христина запитує:
Добрий день!Допоможіть,будь ласка,підшукати література до курсової роботи на тему "Інтернет - технології як спосіб просування відомих сучасних брендів"
Наша відповідь:
Доброго дня, Христино! Радимо Вам попрацювати з наступними посиланнями:– http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/13475/1/111механізм просування інтернет-бренду на.pdf
http://patlah.ru/biznes/biz-03/brend-stati/brend-stati-01.htm
https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/31833/1/Skubchenko_bakalavr.pdf
https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-internet-tehnologiy-v-sozdanii-i-razvitii-obraza-brenda/viewer
https://www.bibliofond.ru/view.aspx?id=815393
https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/sozdanie-legendy-brenda-7-udachnyh-primerov.html
https://studfile.net/preview/7463140/page:2/
http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3625
http://www.marketing.spb.ru/mr/media/online_adv.htm
https://sites.google.com/site/brendingsoccult/tema-6-komunikacijna-kampania-brendu
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/9416/1/Маркетингові інтернет-комунікації та їх застосування для просування бренду.pdf
https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_3_20_32.pdf
file:///C:/Users/User/Desktop/Діти-інваліди/4193-14926-1-PB.pdf
https://yeella.com/seo/post/brending-i-metody-prodvizheniya-brenda-kompanii-v-internete
http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/19_3_2018ua/7.pdf
https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis09-17.html
http://vtei.vtei.com.ua/biblioteka/index.php/elektronnyi-kataloh
– Макашев М.О. Бренд : [учеб. пособие для студентов вузов, обучающихся по специальностям 061500, 061100] / М. О. Макашев. – Москва : ЮНИТИ-ДАНА, 2004. – 206, [1] с. : ил., табл. – (Профессиональный учебник. Маркетинг).
– Рожков І.Я. Особливості сучасного брендингу : навч. посібник / І.Я.Рожков, В.Г.Кісмерешкин, 2013. – 90 с.
– Анхолт С. Брендинг: дорога до світового ринку / С.Анхолт, 2014. – 270 с.
– Сороковіст Л. Загальне управління брендами / Л. Сороковіст // Маркетинг в Україні. – 2005. – № 1. – С.34-39.
– Головкіна Н.В. Оманлива реклама: Світова практика контролю / Н.В.Головкіна // Маркетинг в Украине. – 2003. – № 1. – С. 11 – 15.
– Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства / О. Ф. Грищенко, А. Д. Нєшева // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2013. – № 4. – С. 86-98.
– Виктор Я. В. Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком / Я. В. Виктор. – Харьков : Гуманитарный центр, 2003. – 478 с.
– Данилюк А. Бренд в Интернете, или Особенности коммуникативной среды / А. Данилюк // Управление компанией. – 2011. – № 12. ? С. 9-12.
– Ладик С. Первые шаги в интернет-брендинге / С. Ладик // Маркетинг и реклама. – 2011. – № 1 (173). – С. 69-73.
– Ілляшенко С. М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд / С.М.Ілляшенко, Т.Є.Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2015. – № 3. – С. 20-32.
– Литовченко І.Л. Internet-маркетинг : навч. посіб. / І.Л. Литовченко, Л.В. Пилипчук. – Київ : Центр навчальної літератури, 2008. – 182 с.
– Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Internet-технологій у маркетингу / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 4(2). – С. 64-74.
– Ілляшенко Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент Internet-маркетингу / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 3. – С. 63-74.
– Мозгова В.Г. Інструменти Internet-маркетингу та їх переваги для сучасних українських підприємств / Г.В. Мозгова // Ефективна економіка. – 2013. – № 10. – С. 79-86.
– Ілляшенко С.М. Застосування маркетингових Internet-технологій для формування іміджу організації / С.М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна // Тези доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції “Маркетинг та логістика в системі менеджменту”. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 144-146.
– Птащенко О. В. Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендів / О. В. Птащенко, Є. Д. Мірошникова, М. Ю. Христенко // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2017. – № 2. – С. 47-49.
– Гранат Л. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів / Л. Гранат // Вісник Київського Національного торговельно-економічного університету. – 2017. – № 5. – С. 96-106.
– Кітченко О. М.Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах / О.М. Кітченко, Є.Г. Приходько // Ефективна економіка. – 2020. – № 12 .
– Стасевич А. Реклама в реалізації маркетингової технології в брендингу торгової марки "Молокія" / А. Стасевич, А. Ткачук // Товарознавчі та маркетингові дослідження товарних ринків : збірник наукових праць II студентської науково-практичної Інтернет-конференції. – Вінниця, 2015. – С. 66-69.
– Завгородня Т.В. Глобальні бренди в сучасних маркетингових технологіях : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02 / Т.В.Завгородня ; Держ. вищ. навч. закл. „Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана“. – Київ, 2010. – 18 с. : іл.
– Доценко К. О. Українські бренди служб доставки: методи позиціонування засобами реклами / К. О. Доценко, К. В. Перестороніна // Молодий вчений. – 2017. – № 12, ч. 1. – С. 126-129.
– Мороз О.В. Теорія сучасного брендингу / О. В. Мороз, О. В. Пащенко ; Вінницький держ. технічний ун-т. – Вінниця : УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003. – 104 с.
– Стратегія ефективного брендингу / О. М. Азарян [та ін.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. – Донецьк : Вебер (Донецька філія), 2009. – 280 c.: рис., табл.

.: Розділ: Загальні :: 9.03.2021 12.33.43 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.243208 seconds