Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 34 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Катерина із міста: Черкаси :: Запитання: 45339  
Катерина запитує:
Доброго дня! Потрібна допомога. Пишу курсову роботу та мені не вистачає літератури до таких тем: 2. Провести аналіз шляхів впровадження інноваційних засобів чергування у роботі з дітьми шостого року життя. 3. Розробити методичні рекомендації щодо впровадження нових методів чергування у закладах дошкільної освіти. Практичне значення робота полягає в методичній розробці практичних рекомендацій, зокрема для вихователів щодо впровадження методів чергування з дітьми шостого року життя.
Наша відповідь:
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступну літературу:
Cмольникова Г. В. Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Г. В. Cмольникова, А. А. Семененко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. — 2018. — Вип. 30. — С. 129-133. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2018_30_28
Волинець К. Підготовка магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / К. Волинець // Освітній простір України. — 2018. — Вип. 14. — С. 69-76. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_14_12
Врочинська Л. І. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до застосування інноваційних технологій у роботі з дітьми [Електронний ресурс] / Л. І. Врочинська // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. — 2018. — Вип. 9. — С. 141-151. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2018_9_16
Грицишина Т. І. Інноваційна освіта – дошкільнятам [Електронний ресурс] / Т. І. Грицишина // Освіта та розвиток обдарованої особистості. — 2017. — № 3. — С. 65-70. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2017_3_15
Давидова М. Особливості управління процесом формування готовності вихователів закладу дошкільної освіти до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / М. Давидова // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2019. — Вип. 26(1). — С. 57-63. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(1)__11
Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. О.А. Дубасенюк. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. — 492 с. — Режим доступу: https://core.ac.uk/reader/42971150
Інновації у професійній діяльності педагога: проблеми, теорія, практика: матеріали ІІІ Регіональної науково-практичної конференції. 21-22 травня 2020 року, м. Нікополь. — Нікополь: Навчально-методичний кабінет, 2020 — 348с. — Режим доступу: https://nikpedkol.ucoz.net/_tbkp/zbirnnik.pdf
Коваленко Є. І. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Є. І. Коваленко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. — 2015. — № 4. — С. 52-56. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_4_11
Коновальчук І. І. Технологія організації інноваційної діяльності закладів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / І. І. Коновальчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. — 2018. — Вип. 4. — С. 85-91. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2018_4_16
Косенчук О. Г. Інноваційна особистість майбутнього педагога дошкільної освіти як наукова проблема [Електронний ресурс] / О. Г. Косенчук // Інноватика у вихованні. — 2018. — Вип. 7(2). — С. 123-131. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2018_7(2)__15
Лисенко Н. Сучасна дошкільна освіта: шлях від традицій – до інновацій [Електронний ресурс] / Н. Лисенко // Освітній простір України. — 2018. — Вип. 12. — С. 14-25. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_12_4
Лисенко О. Інновації у дошкільній освіті: умови ефективності інноваційних педагогічних процесів [Електронний ресурс] / О. Лисенко, Б. Івасик // Освітній простір України. — 2018. — Вип. 12. — С. 215-221. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_12_34
Листопад О. А. Підготовка майбутніх вихователів до використання інноваційних технологій в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / О. А. Листопад // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. — 2019. — № 2. — С. 183-189. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_36
Омельченко М. Управління інноваційними підходами у дошкільній освіті в Україні [Електронний ресурс] / М. Омельченко // Аспекти публічного управління. — 2020. — Т. 8, № 3. — С. 38-44. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aspulup_2020_8_3_6
Староста В. І. Готовність вихователів закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / В. І. Староста, О. В. Гошко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. — 2018. — Вип. 51. — С. 81-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_21

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.04.2021 15.24.30 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.238297 seconds