Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 29 .:. Запитань у базі: 43499
   


Автор запитання: Мар'яна із міста: Київ :: Запитання: 45382  
Мар'яна запитує:
Добрий день. Мені необхідна будь-яка інформація про тренінги для педагогів. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Мар'яно! Ми відповідали на подібний запит. Дивіться відповідь: Віртуальна довідка - Розширений пошук - Пошук за номером запиту - № 43774; 44848. Також радимо вам додатково опрацювати такі джерела:
Гревцева Т. Професійний розвиток учителя — неперервний : мовна освіта в Україні / Т. Гревцева // Всесвітня література в школах України. — 2019. — № 7-8. — С. 36-37.
Гриньова М. Урок Нової української школи — демократичний урок : семінар-тренінг для вчителів початкових класів / М. Гриньова// Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 10-12. — С. 3-13.
Гукова О. Тренінг — активна форма навчання дорослих людей : [методичні поради, конспекти занять-тренінгів, вправи]. Заняття № 4 / О. Гукова // Зарубіжна література в школах України. — 2013. — № 12. — С. 24-32.
Дмітрієва О. Розвиток комунікативної компетентності корекційних педагогів засобами тренінгу командної взаємодії [Електронний ресурс] / О. Дмітрієва, Т. Докучина // Актуальні питання корекційної освіти. — 2018. — Вип. 11. — С. 101-110. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2018_11_12.
Заика Е. Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. Заика// Практична психологія та соціальна робота. — 2014. — № 8. — С. 31-35.
Івашньова С. Консалтинг, коучинг та тренінг: реалізація міжнародного досвіду в українській післядипломній педагогічній освіті [Електронний ресурс] / С. Івашньова // Порівняльно-педагогічні студії. — 2016. — № 1. — С. 73-83. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2016_1_12.
Камінська О. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагога [Електронний ресурс] / О. Камінська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. — 2017. — Вип. 1. — С. 55-63. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2017_1_10.
Колодницька O. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія [Електронний ресурс] / O. Колодницька // Молодь і ринок. — 2019. — № 7. — С. 124-129. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_7_25.
Котова І. Конспект тренінгового заняття для класних керівників / І. Котова// Зарубіжна література в школах України. — 2014. — № 7-8. — С. 75-83.
Кошель Т. Заняття-тренінг «Синдром професійного вигорання: збережемо здоров’я разом» / Т. Кошель // Виховна робота в школі. — 2019. — № 2. — С. 33-37.
Олефір Ю. Тренінгові технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / Ю. Олефір // Вісник Національного університету оборони України. — 2013. — Вип. 6. — С. 99-103. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2013_6_19.
Оніщенко І. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства : заняття з педагогами з елементами тренінгу / І. Оніщенко // Початкове навчання та виховання. — 2019. — № 4-5. — С. 2-7.
Оніщенко І. Практика впровадження методики «Щоденні 5» : тренінг / І. Оніщенко // Початкове навчання та виховання. — 2020. — № 1-3. — С. 15-24.
Організація методичної роботи з учителями світової літератури : дистанційний тренінг : [добірка матеріалів] // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. — 2014. — № 10. — С. 1-40.
Сафонова Г. Школа професійного розвитку : семінар-тренінг / Г. Сафонова // Шкільному психологу. Усе для роботи. — 2014. — № 4. — С. 14-21.
Товканець О. Тренінгові технології у професійній підготовці майбутніх магістрів з педагогічної освіти — фахівців з менеджменту освіти / О. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 1. — С. 117-121. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_33.
Торба Н. Соціально-психологічний тренінг як засіб профілактики конфліктів у педагогічному процесі [Електронний ресурс] / Н. Торба // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. — 2015. — Вип. 128. — С. 257-261. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_128_59.
Традиційні та інноваційні форми методичної роботи у школі : матеріали учасників дистанційного тренінгу «Організація методичної роботи з учителями світової літератури» // Зарубіжна література в школах України. — 2014. — № 7-8. — С. 36-50.
Щербакова Н. Інноваційна освіта як фактор становлення методичної культури вчителя початкових класів / Н. Щербакова // Початкове навчання та виховання. — 2020. — № 1-3. — С. 5-14.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 11.04.2021 20.18.57 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.203388 seconds