Доброго дня. Допоможіть будь-ласка знайти літературу на тему:"Використання навчальної платформи Canva у процесі підготовки дидактичного матеріалу з методики навчання української мови для учнів середніх закладів освіти"
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступну літературу:
Бондар І. О. Моделювання процесу вибору платформи для розробки мультимедійного навчального комплексу [Електронний ресурс] / І. О. Бондар // ScienceRise. — 2016. — № 10(2). — С. 28-33. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2016_10(2)__6
Коршун Т. С. Можливості індивідуалізації навчання на онлайн-платформах [Електронний ресурс] / Т. С. Коршун // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. — 2018. — № 2. — С. 301–306. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_46
Коршун Т. С. Можливості індивідуалізації навчання на онлайн-платформах [Електронний ресурс] / Т. С. Коршун // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. — 2018. — № 2. — С. 301–306. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_46
Кутняк О. Навчальні інтерактивні платформи у початковій школі [Електронний ресурс] / О. Кутняк // Молодь і ринок. — 2019. — № 11. — С. 27-30. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_11_7
Кушнірук А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / А. Кушнірук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. — 2019. — Вип. 6. — С. 26-34. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_6_6
Сороко Н. В. Використання освітніх електронних платформ для організації steаm-орієнтованого навчального середовища основної школи (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / Н. В. Сороко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. — 2019. — Вип. 183. — С. 155-158. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_36
.: Розділ:
Інше :: 23.04.2021 16.00.34 :.
.:
Національна бібліотека України для дітей :.