Автор запитання: Леся із міста: Київ :: Запитання: 45665 |
Леся запитує:
Інклюзивна освіта
Наша відповідь:
Доброго дня, Леся! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Галка М. Особливості соціальної адаптації дітей з обмеженими можливостями : [формування психологічного здоров'я дітей з функціональними обмеженнями; психологічна служба ПНЗ] / М. Галка // Позашкілля (Шкільний світ). — 2013. — № 9. — С. 32-35.
Ганзикова Г. Сотрудничество плюс сотворчество : [особливості дитячих конкурсів в бібліотеках Примор'я та Карелії]. Ч. 2 / Г. Ганзикова // Библиотека. — 2012. — № 2. — С. 13-16. — Продовж. Початок № 1, 2012.
Грицан М. Очима співробітників ПМПК / М. Грицан // Дитячий садок (Шкільний світ). — 2010. — № 2-3. — С. 3-4.
Добро творити просто, зі злом миритися не можна : [добірка матеріалів, що спрямована на виховання мужніх, сміливих, чесних майбутніх громадян, знайомить з подіями в житті підлітків, що призводять до злочину та відповідальності за них, а також містить поради вихователям з профілактики дитячих правопорушень] // Позакласний час. — 2017. — № 4 . — С. 59-64.
Добро творити просто, зі злом миритися не можна : [добірка матеріалів, що спрямована на виховання мужніх, сміливих, чесних майбутніх громадян, знайомить з подіями в житті підлітків, що призводять до злочину та відповідальності за них, а також містить поради вихователям з профілактики дитячих правопорушень] // Позакласний час. — 2018. — № 11 . — С. 59-64.
Захист дитини : [добірка статей] // Директор школи (Шкільний світ). — 2008. — № 17-18. — С. 1-64.
Здоров'я через освіту : [добірка статей] // Завуч (Шкільний світ). — 2008. — № 19-20. — С. 1-62.
Іваниця Г. Добродійні календарні дати : матеріали до пролонгованої години спілкування на зимовий період / Г. Іваниця, В. Зарічна // Шкільний світ. — 2012. — № 46. — С. 8-19.
Колупаєва А. Інклюзія — соціальна модель устрою суспільства : освіта вчителя / А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа. — 2017. — № 2. — С. 47-50.
Ленда С. Пісочна фантазія : художні проєкти / С. Ленда // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 6. — С. 22-31.
Маланчій В. Організація роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. Маланчій // Початкова школа. — 2014. — № 4. — С. 62-63.
На крилах творчості : до 55-річчя Будинку дитячої та юнацької творчості Калінінського району міста Горлівки : [добірка статей] // Позашкілля (Шкільний світ). — 2013. — № 11. — Вкладка. — С. 1-36.
Назаркин Н. Н. Верите ли вы в хирурга? : библиотерапия и специальная медицинская литература / Н. Н. Назаркин // Библиотека в школе (Первое сентября). — 2011. — № 17, декабрь. — С. 52-53.
Назаркин Н. Н. Книжка на костылях, или Поговори со мной о Робин Гуде / Н. Н. Назаркин // Библиотека в школе (Первое сентября). — 2011. — 16-30 апр. — С. 30-31.
Неволина Н. Н. Сенсомоторное развитие детей 5-7 лет с ОНР на познавательных занятиях через полифункциональное оборудование / Н. Н. Неволина // Дошкольная педагогика. — 2007.- №1. — С.33-38.
Оденцова В. Арт-терапія у реабілітації дітей-інвалідів : арт-терапія / В. Оденцова // Психолог (Шкільний світ). — 2012. — № 13-14. — С. 92-101.
Робота Сумського обласного центру комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю : [добірка матеріалів] // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 4. — С. 4-47.
Фурман О. Інклюзивна освіта — потреба часу : досвід / О. Фурман // Педагогічна трибуна. — 2014. — № 12. — С. 7-8.
Ціотова Л. Готуємо до повноцінного життя : формування трудової і комунікативної комтентності дітей з вадами зору / Л. Ціотова // Дошкільне виховання. — 2011. — № 3. — С. 26-29.
Школа як осередок розвитку громади : [добірка статей] // Завуч (Шкільний світ). — 2008. — № 21. — С. 1-47.
|
|
|