Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Дарина із міста: Сколе :: Запитання: 45720  
Дарина запитує:
Добрий день. Цікавить література на тему Філософський аспект інклюзивної освіти. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Дарино! Пропонуємо вам таку літературу:
Бедрич Я. В. Категорія інклюзивності у філософському висвітленні [Електронний ресурс] / Я. В. Бедрич // Лінгвістика ХХІ століття. — 2013. — 2013. — С. 26-32. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/linds_2013_2013_5.
Горішна Н. Розвиток категорії інклюзивна освіта у філософсько-освітніх концепціях та сучасному науковому дискурсі [Електронний ресурс] / Н. Горішна // Social work and education. — 2020. — Vol. 7, no. 1. — С. 65-75. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/socworkeduc_2020_7_1_8.
Захарчук М. Є. Філософсько-освітні концепції інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / М. Є. Захарчук // Педагогіка вищої та середньої школи. — 2014. — Вип. 41. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_42.
Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія. — 2009. — № 2. — С. 3-8.
Мальцева Т. Є. Інклюзивна освіта — шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями / Т. Є. Мальцева // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — № 1. — С. 123-129.
Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка. — 2007. — № 2. — С. 61-63.
Отрох Н. В. Феномен обдарованості в контексті інноваційних поглядів на інклюзивну освіту талановитої молоді: філософсько-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Отрох // Нова парадигма. — 2014. — Вип. 122. — С. 40-49. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2014_122_7.
Павленко К. М. Філософія інклюзії в освіті [Електронний ресурс] / К. М. Павленко // Мультиверсум. Філософський альманах. — 2019. — Вип. 3-4. — С. 185-195. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Multi_2019_3-4_13.
Савчук Л. Компетентісний підхід у підвищенні кваліфікації педагогів до запровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Савчук // Нова пед. думка. — 2010. — № 1. — С. 98-101.
Снісаренко О. І. Філософські засади сучасної інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. І. Снісаренко // Логопедія. — 2016. — № 8. — С. 86-92. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/logoped_2016_8_15.
Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами : моделі та документи: рання інтеграція та інклюзивне навчання / О. О. Савченко [та ін.] ; упоряд. Л. Л. Сідєльнік ; Український фонд соціальних інвестицій. — Київ : ЛДЛ, 2007. — 256 c.
Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. В. Ярмощук // Шлях освіти . — 2009. — № 2. — С. 24-28.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 2.08.2021 09.31.14 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.272562 seconds