Автор вопроса: Віталій из города: Київ :: Вопрос: 45985 |
Віталій спрашивает:
Особлива дитина в інклюзивному середовищі
Наш ответ:
Доброго дня, Віталій! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Дорошенко О. Перші кроки вчителя загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти / О. Дорошенко // Нова пед. думка. — 2012. — № 3. — С. 74-75.
Єжова Т. Є. Організаційно-педагогічні умови створення толерантного освітнього середовища інклюзивної школи / Т. Є. Єжова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. — 2012. — № 9. — С. 66-75.
Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини / І. О. Калініченко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. — 2012. — № 9. — С. 120-126.
Котелянець Ю. С. Формування толерантного інклюзивного середовища в початковій школі / Ю. С. Котелянець // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. Педагогіка, психологія, філософія. — 2016. — Вип. 253. — С. 115-121.
Кузава І. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей в інклюзивному освітньому середовищі / І. Кузава // Пед. часоп. Волині. — 2016. — № 1. — С. 97-102.
Кузава І. Б. Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава // Педагогічна освіта: теорія і практика. — 2012. — Вип. 11. — С. 315-318.,
Ленів З. Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі / З. Ленів // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 3. — С. 13-19.
Софій Н. З. Особливості викладання в інклюзивному навчальному середовищі: практика спільного викладання / Н. З. Софій // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. — 2015. — Вип. 10. — С. 173-177.
Шульженко Д. І. Психологічні умови включення розумово відсталих учнів у середовище інклюзивної школи / Д. І. Шульженко // Зб. наук. пр. Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. — 2012. — Вип. 19(2). — С. 222-229.
|
|
|