Доброго дня!
Шукаю інформацію на тему «Імідж бібліотеки в системі маркетингових комунікацій».
Буду вдячна за відповідь
Берегельський А. Конкурсна бібліотечна інфографіка як елемент виставкової діяльності та засіб популяризації іміджу сучасної бібліотеки [Електронний ресурс] / А. Берегельський // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 48. - С. 396-406. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_48_31
Бутко Л. Внутрішній імідж бібліотеки: складники, функції, основні етапи формування [Електронний ресурс] / Л. Бутко, Д. Василенко, В. Шабуніна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 33(1). - С. 27-33. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_33(1)__7
Косачова О. О. Соціокомунікативний потенціал тележурналістики у формуванні іміджу бібліотеки [Електронний ресурс] / О. О. Косачова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2014. - Вип. 44. - С. 167-177. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2014_44_23
Кулієва Т. Імідж бібліотекаря: від минулого до сьогодення [Електронний ресурс] / Т. Кулієва // Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 8. - С. 16-18. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2015_8_7
Кухаренко А. Л. Гуманістичний імідж бібліотек у сучасному комунікаційному просторі [Електронний ресурс] / А. Л. Кухаренко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2014. - № 3. - С. 30-36. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2014_3_7
Медведєва В. Удосконалення іміджу сучасної бібліотеки в інформаційному просторі [Електронний ресурс] / В. Медведєва // Вісник Книжкової палати. - 2016. - № 3. - С. 15-16. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2016_3_6
Поперечна Л. Представництво в соціальних медіа як корпоративний медіапроект сучасної бібліотеки, важливий чинник її іміджевих комунікацій [Електронний ресурс] / Л. Поперечна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 29-44. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_47_5
Самохіна Ж. Аспекти маркетингової комунікаційної діяльності бібліотеки: реклама електронних інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. - 2017. - Вип. 47. - С. 45-53. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2017_47_6
Самохіна Ж. Маркетингові комунікації в бібліотечно-інформаційній діяльності [Електронний ресурс] / Ж. Самохіна // Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. - 2015. - Вип. 42. - С. 103-114. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/npnbuimviv_2015_42_10
Сафонова Т. Формування іміджу сучасного бібліотекаря як важливий напрям PR-діяльності бібліотеки [Електронний ресурс] / Т. Сафонова // Вісник Книжкової палати. - 2019. - № 7. - С. 25-28. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2019_7_7
.: Розділ:
Інше :: 26.02.2022 18.29.01 :.
.:
Національна бібліотека України для дітей :.