Автор запитання: Анна із міста: Дніпро :: Запитання: 46405 |
Анна запитує:
Доброго вечора! Допоможіть будь ласка у пошуку літератури на тему : Значення ресурсів споживача і доступних каналів комунікацій при виборі купівельних альтернатив. Дякую !
Наша відповідь:
Доброго дня, Анна! Пропонуємо Вам переглянути наступні джерела:
Азарян О. М. Внутрішня торгівля: регіональні аспекти розвитку / О. М. Азарян / Донецький нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк — Львів : ДонНУЕТ, 2007. — 404 с. Основные проблемы службы маркетинга украинского предприятия: кто как их видит : материалы круглого стола // Маркетинг и реклама. — 2005. — № 10. — С. 16-26.
Братко О. С. Маркетингова політика комунікацій: навчальний посібник / О. С. Братко. — Тернопіль: Карт-бланш, 2006. — 275 с.
Карпенко Н. В. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : монографія / Н. В. Карпенко, Н. І. Яловега. — Полтава : ПУЕТ, 2012. — 278 с.
Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; під загальною редакцією Н. В. Попової. — Харків: «Факт», 2020. — 315 с.
Ромат Є. В. До питання про класифікацію маркетингових комунікацій / Ромат Є. В. // Маркетинг в Україні. — 2004. — № 6. — С. 17-18.
Сардак С. Формы применения маркетинга на предприятиях / С. Сардак // Маркетинг и реклама. — 2005. — № 11. — С. 17-25.
Стадник В. В. Менеджмент : навч. посіб. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. — Київ : Академвидав, 2003. — 464 с.
.: Розділ: Інше :: 13.05.2022 22.13.43 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
|
|
|