Добрий день. Цікавить тема: Реклама як вид інформаційно-аналітичної діяльності підприємства. Дякую
Добрий день! Перегляньте таку літературу:
Дубовик Т. В. Інформаційне забезпечення управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві / Т. В. Дубовик // Актуал. проблеми економіки. — 2006. — № 11. — С. 205-210.
Ковальчук С. Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду [Електронний ресурс] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. — 2014. — № 5. — С. 6-18. — Режим доступу :
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_5_3.
Лисиця Н. Р. Міжнародний бізнес: теорія і практика : монографія / Н. Р. Лисиця, Я. О. Полякова, Л. В. Базалієва, Л. І. Піддубна, Ю. О. Семікоп. — Харків : ХНЕУ, 2008. — 140 c.
Мельникович О. М. Маркетинг підприємств рекламної галузі: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О. М. Мельникович ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — Київ, 2009. — 38 с.
Оборська Г. Г. Моделі і методи оцінки ефективності зовнішніх комунікацій в рекламних проектах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Г. Г. Оборська ; Одес. нац. морський ун-т. — Одеса, 2010. — 19 с.
Поплавська М. В. Проблеми розмежування понять інформації про продукції та реклами [Електронний ресурс] / М. В. Поплавська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. — 2014. — Вип. 29(1). — С. 171-174. — Режим доступу :
http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2014_29(1)__43.
Теренчук С. А. Інформаційна система оцінки ефективності рекламних заходів [Електронний ресурс] / С. А. Теренчук, В. В. Гоц, Х. М. Шамшур // Управління розвитком складних систем. — 2010. — Вип. 1. — С. 43-45. — Режим доступу :
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2010_1_10.
Шмига Ю. І. Соціальна телекомунікація як канал передачі рекламної інформації [Електронний ресурс] / Ю. І. Шмига // Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. — 2011. — Вип. 25. — С. 171-175. — Режим доступу :
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_52.