Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 44615
   


Автор запитання: Даша із міста: Київ :: Запитання: 46543  
Даша запитує:
Добрий день. Мені потрібно література на тему: тьюторство у школі. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день, Дашо! Перегляньте таку літературу:
Альохін М. М. Тьюторський супровід соціального розвитку учнів початкової ланки приватної школи як інноваційна соціально-педагогічна технологія [Електронний ресурс] / М. М. Альохін // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2020. — № 2. — С. 87-94. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2020_2_14.
Вєтров С. Поняття та алгоритм тьюторської діяльності / С. Вєтров // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 23-24. — С. 35-47.
Вєтров С. Тьюторський рух в Україні / С. Вєтров // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 23-24. — С. 30-32.
Дем’яненко Н. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем’яненко // Рідна школа. — 2012. — № 4-5. — С. 32-38.
Дякіна І. Тьюторська педагогіка — шлях до формування всебічно розвиненої особистості учня : нова українська школа / І. Дякіна // Всесвітня література в школах України. — 2020. — № 12. — С. 14-16.
Каплуновська Олена. Тьюторство — дієва форма методичного супроводу педагогів / О. Каплуновська // Дошкільне виховання. — 2016. — № 3. — С. 10-13.
Максимов О. Основні напрями організації тьюторської діяльності в середньому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. Максимов, Т. Шевчук // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. — 2017. — № 1. — С. 151-156. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_26.
Осадча К. Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти [Електронний ресурс] / К. Осадча // Молодь і ринок. — 2016. — № 8. — С. 22-26. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_8_6.
Осадча К. Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи [Електронний ресурс] / К. Осадча // Молодь і ринок. — 2017. — № 5. — С. 63-69. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_5_14.
Осадча К. Сутність та зміст тьюторської діяльності вчителя у роботі з дітьми шкільного віку / К. Осадча // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 23-24. — С. 56-55.
Осадча К. Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності [Електронний ресурс] / К. Осадча // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. — 2018. — Вип. 1. — С. 207-214. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2018_1_24.
Погрібна Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти [Електронний ресурс] / Н. Погрібна // Рідна школа. — 2016. — № 1. — С. 78-79. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2016_1_18.
Погрібна Н. Упровадження тьюторської діяльності в практику роботи закладу освіти / Н. Погрібна // Інформаційний збірник для директора школи та завідувача дитячого садочка. — 2017. — № 23-24. — С. 48-55.
Попович О. В. Педагогічні умови впровадження модульно-тьюторської технології навчання (на матеріалі вивчення філософсько-політологічних дисциплін студентами технічних спеціальностей) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Попович; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Київ, 2001. — 23 c.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 22.06.2022 13.48.33 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.494021 seconds