Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 44892
   


Автор запитання: Ірина із міста: Житомир :: Запитання: 46637  
Ірина запитує:
Доброго дня. Чи могли б ви порадити електронні джерела для написання курсової роботи на тему: "Кампанія Performance Max Google: інструкція по ефективному налаштуванню медійної реклами"? Дуже вдячна.
Наша відповідь:
Андрєєва О. С. Теоретичне дослідження "практичного" феномену: шокова реклама як частина медійного контенту сьогодення [Електронний ресурс] / О. С. Андрєєва // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. — 2016. — Вип. 9. — С. 50-54. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2016_9_12
Бондаренко К. А. Сучасні тренди розвитку суспільства як підґрунтя розробки рекламної кампанії [Електронний ресурс] / К. А. Бондаренко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. — 2014. — Вип. 6(2). — С. 108-112. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(2)__29
Буторіна В. Б. Тенденції розвитку медійного складника рекламно-комунікаційного ринку України [Електронний ресурс] / В. Б. Буторіна // Причорноморські економічні студії. — 2019. — Вип. 43. — С. 83-88. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_43_15
Галушка К. О. Сучасні маркетингові інструменти в рекламній кампанії [Електронний ресурс] / К. О. Галушка, Д. С. Давидов // Бізнес Інформ. — 2020. — № 4. — С. 404-410. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_4_51
Головчук Ю. О. Формування та особливості ефективної рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Ю. О. Головчук, Л. В. Дибчук // Економіка, управління та адміністрування. — 2020. — № 1. — С. 21-26. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2020_1_6
Ковшова І. О. Організація ефективної рекламної кампанії підприємства в інтернет-просторі [Електронний ресурс] / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Інвестиції: практика та досвід. — 2011. — № 2. — С. 42-44. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2011_2_12
Коломицева О. В. Рекламні кампанії у соціальних мережах: інструментарій для підвищення ефективності [Електронний ресурс] / О. В. Коломицева, Й. Сташевська, Т. А. Пальонна // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. — 2019. — Вип. 55. — С. 84-90. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2019_55_12
Кутідзе Л. С. Оцінка показників ефективності рекламної кампанії в мережі Інтернет [Електронний ресурс] / Л. С. Кутідзе, І. О. Савчук // Молодий вчений. — 2016. — № 4. — С. 100-103. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_27
Налобіна Т. А. Проблеми вибору сучасних медіаканалів рекламної кампанії в Україні [Електронний ресурс] / Т. А. Налобіна // Молодий вчений. — 2017. — № 11. — С. 1249-1252. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_302
Оліфіренко Л. Сучасні тенденції та перспективи розвитку медійного рекламного ринку України [Електронний ресурс] / Л. Оліфіренко, М. Письменюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. — 2018. — № 4. — С. 77-90. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2018_4_12
Рижий І. Б. Дослідження ефективності рекламної кампанії [Електронний ресурс] / І. Б. Рижий // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. — 2015. — № 11. — С. 338-344. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivif_2015_11_49
Рогач Ю.І. Маніпуляційні потенції сучасних рекламних мас-медійних текстів [Електронний ресурс] / Ю.І. Рогач // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки : Філологічні науки. Мовознавство. — 2012. — № 24. — С. 118-121. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2012_24_29
Тарасов О. В. Рекламні кампанії в Інтернеті як невід’ємна частина сучасного бізнесу [Електронний ресурс] / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. — 2011. — Вип. 7. — С. 39-42. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_7_12
Хаустов М. М. Теоретичні аспекти проведення рекламних кампаній у мережі Інтернет [Електронний ресурс] / М. М. Хаустов // Бізнес Інформ. — 2019. — № 7. — С. 350-361. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_7_50
Чаплінський Ю. Б. Особливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі Facebook [Електронний ресурс] / Ю. Б. Чаплінський, Р. Я. Пащин // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. — 2018. — Вип. 4. — С. 80-88. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2018_4_12
Шевченко Г. В. Методика прийняття рішення інтернет-провайдером щодо стратегії медіапланування рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Г. В. Шевченко // Наукові записки Українського науково-дослідного інституту зв'язку. — 2015. — № 4. — С. 79-85. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzundiz_2015_4_13
Юдін О. М. Підвищення ефективності моніторингу рекламних кампаній у системі Google Adwords [Електронний ресурс] / О. М. Юдін, П. М. Гроза, С. В. Сомов // Економіка і регіон. — 2012. — № 2. — С. 137-139. — Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2012_2_28

.: Розділ: Комп'ютери. Телекомунікації :: 23.08.2022 11.46.46 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.211767 seconds