Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Анастасія із міста: Харків :: Запитання: 46795  
Анастасія запитує:
Добрий день, допоможіть будь ласка знайти літературу з теми: 'Психологічні особливості формування стресостійкості молодших школярів'
Наша відповідь:
Добрий день, Анастасіє! Радимо Вам використати наступні джерела: – http://appsychology.org.ua/data/jrn/v9/i12/13.pdf
https://lbku.krok.edu.ua/krok-university-law-journal/article/view/183/155
https://vseosvita.ua/library/rozvitok-stresostijkosti-u-ditej-molodsogo-skilnogo-viku-ak-neobhidnoi-skladovoi-u-formuvanni-socialnoi-kompetentnosti-slahom-vikoristanna-metodiv-art-453420.html
https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3713/1/educ_2022_124.pdf
http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/20195/Prokhorenko_Psykholohichni_osoblyvosti_podolannia_stresu.pdf?sequence=1&isAllowed=y

– Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір» : навч.-метод. посіб. /С. Богданов, Т.Гніда, О.Залеська та ін. – Київ : НаУКМА, ГЛІФ Медіа, 2017. – 208 с.
– Макаренко О. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу у молодших школярів / О.Макаренко, В.Вінс, О.Ходос // Соціальна психологія. – 2008. – № 6. – С. 122-130.
– Гірко Д. Профілактика стресових станів. Використання рухових вправ у початковій школі / Д. Гірко // Соціальний педагог. Шкільний світ. – 2014. – № 4. – С. 21-25.
– Циганенко Г. Психологічна стійкість у шкільному колективі : як її підтримувати / Г. Циганенко, Ю. Гундертайло // Психолог. Шкільний світ. – 2017. – № 5/6. – С. 68-69.
– Гірко Д. Психологічна стійкість першокласника : розвивальна програма / Д. Гірко // Психолог. Шкільний світ. – 2018. – N 5/6. – С. 64-71.
– Колодько А. С. 5 ефективних способів, які допоможуть вашим учням подолати стрес / А. С. Колодько // Педагогічна майстерня. – 2019. – № 9. – С. 24-25.
– Маленко О. О. Стресостійкість / О. О. Маленко // Педагогічна майстерня. – 2019. – № 3. – С. 20-22.
– Гірко Д. Освітня кінезіологія в початковій школі / Д. Гірко // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2020. – № 4(136). – С. 13-18.
– Вдова Н. П. Позитивне мислення – могутня сила в боротьбі зі стресом : психологічне спілкування з елементами тренінгу / Н. П. Вдова // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2020. – № 10. – С. 19-23.
– Соціально-психологічні чинники порушення стресостійкості дітей, що проживають у буферній зоні воєнного конфлікту на сході України / С. О. Богданов [та ін.] // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави : збірник наук. праць / Асоціація політ. психологів України, Ін-т соц. і політ. психології НАПН України. – Київ, 2016. – Вип. 4 (18). – С. 40-51.
– Чистенко І. Г. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників / І. Г. Чистенко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : збірник наук. праць / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. – Чернігів, 2013. Серія: Психологічні науки, Вип. 114. – С. 204-207.
– Панок В. Г. Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / В. Г. Панок, І. І. Ткачук, В. Д. Острова, Н. В. Лунченко, Ю. С. Бондарук // Педагогіка і психологія. – 2019. – № 2. – С. 64-71.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 4.11.2022 11.35.14 :.
.: Хмельницька обласна бібліотека для дітей ім. Т.Г.Шевченка :.
   

Generated in 0.293679 seconds