Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45734
   


Автор запитання: Андрій із міста: Тернопіль :: Запитання: 46869  
Андрій запитує:
Христос народився! Допоможіть, будь ласка, з пошуком інформаційних джерел для магістерської на тему: "Використання автентичних матеріалів на уроках англійської мови як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старшої школи". Буду дуже вдячним за відповідь!
Наша відповідь:
Добрий день! Перегляньте таку літературу:
Бачинська Н. Англійський фольклор як засіб формування соціокультурної компетенції [Електронний ресурс] / Н. Бачинська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. — 2016. — № 4. — С. 52-57. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2016_4_10.
Бачинська Н. Система вправ з формування соціокультурної компетенції засобами англійського фольклору [Електронний ресурс] / Н. Бачинська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. — 2013. — Вип. 39(1). — С. 69-75. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__13.
Біла В. М. Формування соціокультурної компетенції учнів середньої і старшої школи засобами англійської мови [Електронний ресурс] / В. М. Біла, С. А. Дерев’янко // Таврійський вісник освіти. — 2015. — № 3. — С. 192-198. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_3_35.
Богданова О. В. Використання автентичних відеоматеріалів для формування комунікативної та соціокультурної компетенції на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / О. В. Богданова // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Серія : Філологічна. — 2014. — Вип. 49. — С. 271-272. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2014_49_85.
Грибкова І. І. Розвиток соціокультурної компетенції через проектну діяльність учнів на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / І. І. Грибкова // Таврійський вісник освіти. — 2014. — № 3. — С. 186-194. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_3_33.
Корнєва С. Є. Використання прислів’їв для розвитку соціокультурної компетентності учнів на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / С. Є. Корнєва // Вересень. — 2021. — № 2. — С. 74-83. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/vere_2021_2_9.
Маркобок Ю. В. Використання автентичних матеріалів для формування комунікативної та соціокультурної компетенції старшокласників на уроках англійської мови [Електронний ресурс] / Ю. В. Маркобок // Таврійський вісник освіти. — 2014. — № 1(1). — С. 137-144. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_1(1)__26.
Минка В. В. Джерела формування соціокультурної компетенції на заняттях з практики англійської мови [Електронний ресурс] / В. В. Минка // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Психологія і педагогіка. — 2010. — Вип. 15. — С. 160-164. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_30.
Потапенко Н. Роль соціокультурного аспекту у навчанні англійської мови [Електронний ресурс] / Н. Потапенко // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. — 2020. — Вип. 47. — С. 63-70. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2020_47_9.
Сокириська О. С. Аудитивний аналіз англійських висловлень відмови, актуалізованих мовцями високого соціокультурного рівня [Електронний ресурс] / О. С. Сокириська // Наукові записки [Національного університету «Острозька академія»]. Сер. : Філологічна. — 2013. — Вип. 35. — С. 352-354. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_35_109.
Солопун Є. В. Соціокультурний аспект викладання англійської мови та його роль у практичній роботі учнів [Електронний ресурс] / Є. В. Солопун // Народна освіта. — 2016. — Вип. 3. — С. 58-62. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2016_3_11.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 26.12.2022 17.24.52 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.242425 seconds