Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 35 .:. Запитань у базі: 45696
   


Автор запитання: Катя із міста: Луцьк :: Запитання: 47018  
Катя запитує:
Добрий день. Потребую вашої допомоги: необхідно підібрати літературу за темою: формування мовленнєвої активності дітей з особливими освітніми потребами засобами казкотерапії. Дякую
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо опрацювати таку літературу:
Варнава П. В. Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби [Електронний ресурс] / П. В. Варнава // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kazkoterapia-sucasnij-metod-roboti-z-ditmi-aki-maut-osoblivi-potrebi-245966.html. — Дата звернення : 07.03.2023.
Кобзева І. Подолання психічної травми у дітей засобами казкотерапії [Електронний ресурс] / І. Кобзева // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія : Філософія. Педагогіка. — 2022. — № 1. — С. 66-72. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnipakmo_2022_1_14.
Куцин Е. К. Казкотерапія в естетичному становленні дитини з вадами мовленнєвого розвитку [Електронний ресурс] / Е. К. Куцин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. — 2019. — Вип. 2(2). — С. 57-60. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2019_2(2)__18.
Лавриненко О. Корекційні казки, ігри, вправи / О. Лавриненко // Палітра педагога. — 2012. — № 1. — С. 24-26.
Логопедичний практикум : [добірка матеріалів] // Палітра педагога. — 2021. — № 3. — С. 3-31.
Матат Н. П. Казкотерапія як засіб підвищення мовленнєвої активності дітей [Електронний ресурс] / Н. П. Матат // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/kazkoterapia-ak-zasib-pidvisenna-movlennevoi-aktivnosti-ditej-360151.html. — Дата звернення : 07.03.2023.
Пенцалюк-Кучер І. В. Конспект заняття з мовленнєвого розвитку для дітей з особливими освітніми потребами «Хто як до зими готується» [Електронний ресурс] / І. В. Пенцалюк-Кучер // Всеосвіта : [вебсайт]. — Електронні дані. — Режим доступу : https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-movlennevogo-rozvitku-dla-ditej-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami-hto-ak-do-zimi-gotuetsa-105389.html. — Дата звернення : 07.03.2023.
[Перевірено практикою: дошкільний вік] : [добірка матеріалів] // Логопед. — 2020. — № 5. — С. 30-39.
[Професійна компетентність] : [добірка матеріалів] // Логопед. — 2020. — № 6. — С. 2-18.
Рудь Г. Ґудзики запрошують до гри : світ гри : ігри для дітей з особливими освітніми потребами / Г. Рудь, Н. Склянчук // Дошкільне виховання. — 2022. — № 10. — С. 16-17.
Садова І. Казкотерапія – сучасний метод роботи з дітьми, які мають особливі потреби [Електронний ресурс] / І. Садова // Актуальні питання гуманітарних наук. — 2015. — Вип. 11. — С. 293-298. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_43.
Самсонова О. О. Словесні ігри як ефективний метод корекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії [Електронний ресурс] / О. О. Самсонова, Д. І. Слонська // Педагогічні науки: теорія та практика. — 2021. — № 4. — С. 232-237. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_4_36.
Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку [Електронний ресурс] / І. Темнікова, В. Темнiков // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. — 2018. — Вип. 2. — С. 35-44. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2018_2_7.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.03.2023 11.52.17 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.245039 seconds