Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45741
   


Автор запитання: Ольга із міста: Кропивницький :: Запитання: 47049  
Ольга запитує:
Добрий день. Потрібні джерела інформації про подолання дислексії у дітей. Дякую.
Наша відповідь:
Добрий день! Радимо вам таку літературу:
Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання : із досвіду роботи / Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами. — 2020. — № 6. — С. 7-10.
Дериведмідь В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі : корисне кожному / В. М. Дериведмідь // Дитина з особливими потребами. — 2020. — № 12. — С. 16-18.
Загородній М. Сказати несказане : профілактика та альтернативна комунікація за порушення мовлення : тема номера / М. Загородній // Дефектолог (Шкільний світ). — 2020. — № 9-10. — С. 8-13.
Кайдалова Н. Різноманітність спілкування : рухи й жести для формування мовлення / Н. Кайдалова // Дефектолог (Шкільний світ). — 2022. — № 5-6. — С. 34-39.
Маслова Т. В. Полодання дисграфії та дислексії в мінімальний термін на шкільному логопедичному пункті [Електронний ресурс] / Т. В. Маслова, Н. А. Найдьонова // Таврійський вісник освіти. — 2014. — № 2. — С. 155-163. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2014_2_25.
Просіна О. В. Актуальні аспекти професійної діяльності педагога: дислексія як реалія сучасної школи [Електронний ресурс] / О. В. Просіна, А. С. Будагян // Інноваційна педагогіка. — 2022. — Вип. 44(2). — С. 92-97. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_44(2)__21.
Раєвська І. М. Формування умінь розв’язувати сюжетні задачі в учнів початкових класів із дислексією [Електронний ресурс] / І. М. Раєвська, Н. В. Кабельнікова // Педагогічні науки: теорія та практика. — 2021. — № 2. — С. 85-90. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2021_2_15.
Свірська Ж. М. Емпіричне дослідження мнестичних процесів у школярів із дислексією розвитку [Електронний ресурс] / Ж. М. Свірська // Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. — 2021. — № 3(1). — С. 134-150. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2021_3(1)__15.
Соколова Г. Б. Нейропсихологічні засади та методичні прийоми корекції дислексії в молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Г. Б. Соколова // Габітус. — 2022. — Вип. 33. — С. 154-158. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_33_29.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити / Г. Якимчук // Українська мова та література (Шкільний світ). — 2019. — № 1. — С. 36-42.
Якимчук Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити : майстерня психолога / Г. Якимчук // Психолог (Шкільний світ). — 2018. — № 21-22. — С. 14-21.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 12.03.2023 20.36.13 :.
.: Національна бібліотека України для дітей :.
   

Generated in 0.242697 seconds