Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 33 .:. Запитань у базі: 45997
   


Автор запитання: Ірина із міста: Сумська :: Запитання: 4705  
Ірина запитує:
Допоможіть знайти інформацію про психолого-педагогічні ситуації та приклади їх розвязання
Наша відповідь:
Добрий день, Ірино! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію:


http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=6&n=37&c=698
http://www.kristti.kiev.ua/kabinet/vuhov/recom2.htm
http://www.generation21.org.ua/publications_full.shtml
http://mpu.melitopol.net/confer/2002/conf_antro/1/moskalenko.html
http://psiholozhka.sh.km.ua/psihichne_zdorovya.htm
http://rspu.edu.ru/article/index.php?id_article=151&id_page=15
http://www.socwd.uzhgorod.ua/Herald/herald3/28.htm
http://edu.meta.ua/?q=&docid=14584

Ершов П.М. и др. Общение на уроке, или режиссура поведения учителя/Ершов П.М., Ершова А.П., Букатов В.М.; Акад.. пед. и соц. наук. – М.:Моск. психолог.-соц. ин-т: Флинта,1998.-334 с.
Китаева М.В. Успешный учитель – успешный ученик: Практ. пособие для педагогов/ М.В.Китаева. – Ростов н/Д.:Феникс,2003. – 219 с.
Крысько В.Г. Психологія и педагогіка: Вопросы – ответы: Структур. схемы: Учеб. пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ,2004. – 366 с.
Кутишенко В.П. Вікова та педагогічна психологія:(Курс лекцій): Навч. посібник/В.П.Кутишенко. – К.:Центр навч. літ.,2005.- 125 с.
Лещинский В.М., Кульневич С.В. Учимся управлять собой и детьми: Пед. практикум. – М.: Просвещение,1995. – 240 с.
Матвієнко О.В. Метод конкретних педагогічних ситуацій:Навч.-метод. посібник для студентів пед. фак. вищих навч. закладів.-К.:Укр..пропілеї,2001.-300с.
Минева В.М. Психолого-педагогический практикум: Учею пособие для вузов. – М.: Триста: Акад.. Проект,2004. – 121 с.
Морозов А.В. Креативная педагогика и психология:Учеб. пособие/ А.В.Морозов, Д.В.Чернилевский. – М.:Традиція: Акад.. Проект,2004. – 559с.
Практическая психология образования: Учеб. пособие для вузов; Под ред. И.В.Дубровиной. – Спб. и др..: Питер,2004. – 588 с.
Психологический особенности ориентации педагогов на личностную модель взаимодействия с детьми/ В.Г.Маралов, И.А.Бучило ва, Е.Ю.Клепкова и др..; Под ред. В.Г.Маралова. – М.:Акад.. Проект: Парадигма,2005. – 282 с.
Сальникова Н.Е. Работа с детьми: Школа доверия/ Н.Е.Сальникова. – Спб.: Питер,2003. – 281 с.
Чернышев А.С. Практикум по решению конфликтных педагогический ситуаций. – М.: Пед.о-во России,1999. – 185 с.
Экспериментальная деятельность психолога образовательного учреждения: Метод. пособие/ М.М.Се маго, Н.Я.Се маго, Н.А.Ратинова, О.Д.Ситковская; Под общ. ред. М.М.Се маго. – М.: абрис-Пресс,2004. – 125 с.

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 7.01.2006 03.18.26 :.
.: Донецкая областная универсальная научная библиотека им. Н.К. Крупской :.
   

Generated in 0.170247 seconds