Доброго дня! Підкажіть літературу з теми: виховна робота соціальних педагогів з дітками з особливими потребами
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися вам з наступними джерелами:
Залановська Л. І. Дослідження педагогічної толерантності у майбутніх вихователів та вчителів до дітей з особливими потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Л. І. Залановська // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 6. — С. 60-65. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2020_6_13.
Обухівська А. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі : [посібник] / А. Обухівська, Т. Ілляшенко, Т. Жук. — Київ : Ред. загальнопед. газ., 2012. — 126 с.
Середа І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу [Електронний ресурс] / І. Середа // Педагогічний процес: теорія і практика. — 2018. — Вип. 1-2. — С. 146-152. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_22.
Симоненко Т. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році [Електронний ресурс] / Т. Симоненко, Г. Лабайчук // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2015. — № 2. — С. 7-10.
Чайковський М. Є. Соціально-педагогічна робота з молоддю з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі : монографія / Чайковський Михайло Євгенович ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Хмельниц. ін-т соц. технологій, Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Київ : Ун-т "Україна", 2015. — 435 с.
Черненко Т. В. Сучасний стан історико-педагогічних досліджень системи навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Черненко // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. — 2020. — Вип. 16(2). — С. 290-301. — Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_16(2)__29.