Доброго дня! Цікавить інформація про "Організація ярмарково-виставкової діяльності підприємства". Вітаються посилання на реферати, статті. Дякую, велике!
Добрий день, Аліно! Радимо Вам використати наступні джерела: –
https://www.kmu.gov.ua/npas/2596762
–
http://oldconf.neasmo.org.ua/node/684
–
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/33413/1/СУЧАСНИЙ СТАН ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОЇ.pdf
–
https://knutd.edu.ua/publications/pdf/Ukrainian_editions/Hmelnisk.pdf
–
https://economyandsociety.in.ua/journals/13_ukr/122.pdf
–
http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/4141/1/Мот.pdf
–
https://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2015_3_11_19.pdf
–
https://naurok.com.ua/vistavki-ta-yarmarki-yak-odna-iz-form-mizhnarodnogo-spivrobitnictva-235166.html
–
file:///C:/Users/User/Desktop/Nvpusk_2014_5_16.pdf
–
https://epub.chnpu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/7432/1/Перспективи розвитку сучасної виставково-ярмаркової діяльності України.pdf
–
https://kneu.edu.ua/userfiles/d-26.006.03/2006/Golicin.doc
–
https://stud.com.ua/149784/marketing/vistavkovo_yarmarkova_diyalnist_forma_marketingovih_komunikatsiy
–
https://ukr-socium.org.ua/wp-content/uploads/2010/07/112-123__no-3__vol-34__2010__UKR.pdf
–
https://vo.uu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=295389
– Циганкова Т. Виставки і ярмарки як інструменти маркетингу / Т.Циганкова // Маркетинг в Україні. – 2000. – № 2. – C. 38-41
– Грищенко І. М. Ринкові аспекти виставкової діяльності в Україні на сучасному етапі / І.М.Грищенко // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 9. – C. 113-119.
– Шульгіна Л.М. Розвиток виставкового маркетингу як складової просування інновацій / Л.М. Шульгіна // Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. Маркетинг: теорія і практика. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2010. – С. 254-263.
– Виставковий бізнес в Україні: інтеграція освіти, науки та практики : зб. наук. праць (спецвипуск). – Київ : Ін-т реклами, 2016. – 143 c.
– Кінаш І. Політика розвитку виставкової інфраструктури в Україні / І. Кінаш // Бізнес Інформ. – 2013. – № 3. – С. 358-361.
– Корніюк О. Виставкова діяльність: нові пріоритети / О.Корніюк // Бухгалтерія. – 2005. – № 34. – C. 73-74.
– Вдовічена О. Г. Перспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимір / О.Г.Вдовічена // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2015. – С.232-242.
– Голіцин А.М. Передумови ефективності участі підприємств у виставках та ярмарках / А.М.Голіцин // Економіка та підприємництво: зб. наук. праць молодих учених та аспірантів. – Вип. 9 / Відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2002. – С. 47-53.
– Голіцин А.М. Виставковий потенціал підприємства : матеріали Першої Міжнародної науково-практичної конференції "Науковий потенціал світу"2004". Т. 14. Маркетинг та менеджмент. – Дніпропетровськ : Наука і освіта, 2004. – С. 28-29.
– Збіковська О. Виставково-ярмаркова діяльність як інтегрована комунікативна функція / О. Збіковська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій : збірник / Київський ін-т бізнесу та технологій. – Київ : КІБІТ, 2012. – Вип. № 1 (17). – С. 48-50.
– Скузь Д. Виставкова діяльність як інструмент маркетингу та формування позитивного іміджу підприємства / Д. Скузь // Культурні та мистецькі студії XXI століття: науково-практичне партнерство : 6 черв. 2019 р. – Київ, 2019. – С. 264.