Віртуальна бібліографічна довідка. Об'єднана довідкова служба публічних бібліотек України
     
   
     
Привіт, Гість :: Вхід
українська мова     русский язык

Ліміт запитань на сьогодні: 36 .:. Запитань у базі: 45752
   


Автор запитання: Тетяна із міста: Чернігів :: Запитання: 4728  
Тетяна запитує:
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, де і яку можна знайти літературу для написання курсової роботи з психології на тему "Властивості уваги та її зв'язок з успішністю". Буду дуже вдячна
Наша відповідь:
Пропонуємо наступні джерела інформації:

1.Левитина, Светлана Соломоновна Можно ли управлять вниманием школьника/ Светлана Левитина,. -М.: Знание, 1980. -93 с.; 16 см.. -(Сер. "Новое в жизни, науке, технике"
2.Рибо Т. Психология внимания/ Т.Рибо; Пер. с фр. А.Цомакион. -СПб.: Изд. Ф.Павленкова: Тип. газ. "Новости", 1890. -126,II с.
3.Барташнікова І.А.. Розвиток уваги та навиків навчальної діяльності у дітей 5-7 років : Тести та ігри для дітей 5-7 років/ І.Барташнікова, О.Барташніков. -Тернопіль: Богдан, 1998. -46,[1] с.. -(Сер. "Азбука для батьків" Розвиваємо інтелект дитини)
4.Диагностика и коррекция внимания : (Из книги Осиповой А.А. и Малашинской Л.И. Диагностика и коррекция внимания: Программа для детей 5-9 лет) // Обдарована дитина. - 2004. - № 8. - C. 31-41.
5.Уткіна В.М. Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті та фонематичногго сприймання/ В.М. Уткіна // Психологічна газета. - 2005. - № 8. - C. 10-13
6.Якобсон С.Г. Анализ формирования механизмов произвольного внимания у дошкольников/ С.Г.Якобсон // Вопросы психологии. - 1999. - № 5. - C. 3-10. -Бібліограф.: 9 назв.
7.Гайштута О.Г. Сходинками до розвитку уваги, пам'яті, логіки/ О.Г. Гайштута // Початкова школа. - 2004. - № 9. - C.20-22
Анотація: Уривок з книги вчителя-методиста з рекомендаціями по проведенню уроків та факультативних занять з логіки в 1-4 класах.
8.Терещенко О. Ігрові вправи для розвитку уваги/ О. Терещенко // Розкажіть онуку. - 2004. - № 1-2. - C. 70-71
9.Тарасова Л.Е. Коллективное вниманиет младших школьников/ Л.Е. Тарасова // Начальная школа. - 2003. - № 10. - C. 95-98
10.Разумникова О.М. Соотношение оценок внимания и успешности обучения/ О.М.Разумникова // Вопросы психологии. - 2001. - № 1. - C. 123-129
Анотація: Отдельные характеристики внимания сроавнивались с успешностью обучения детей в школе и результатами психометрической оценки ителлекта. Показано, что субьективные оценки внимания, производимые учителями, отражают не столько физиологически обусловпенные проблемы внимания учеников, сколько результаты их успешности и обучения
11.Розвиваємо увагу, пам'ять, мислення // Дошкільне виховання. - 2001. - № 2. - С.16-17
12.Сарапулова Є. Основи майстерності володіння увагою слухачів/ Є.Сарапулова // Дивослово. - 2002. - № 3. - C. 22-23
13.http://www.biblioteka-ua.com/449.html
14.http://www.refine.org.ua/pageid-3782-1.html
15.http://www.library.by/shpargalka/belarus/psychology/002/psy-078.htm
16.http://www.englspace.com/dl/memory.shtml
17.http://www.englspace.com/dl/memory.shtml
18.http://ipsy.org.ru/gs1363.php

.: Розділ: Педагогіка. Психологія :: 10.01.2006 10.17.05 :.
.: Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д.І.Чижевського :.
   

Generated in 1.109582 seconds